در حال بارگذاری ...
در خانه نمایش اداره تئاتر

«علی کوچیکه» در بوته نقد قرار می‌گیرد

جلسه نقد و بررسی نمایش «علی کوچیکه» نوشته سارا تقوی و کارگردانی حسین فرخی روز دوشنبه؛ ۱۲ مهرماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه «دوشنبه‌های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

ششمین برنامه از دور جدید جلسات «دوشنبه‌های نقد تئاتر» در سال 95، به نقد و بررسی نمایش «علی کوچیکه» نوشته سارا تقوی و کارگردانی حسین فرخی اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در خانه نمایش (اداره تئاتر) برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، سعید محبی  و رضا کیانی؛ منتقد و کارشناس تئاتر همچنین حسین فرخی و سارا تقوی؛ کارگردان و نویسنده نمایش حضور خواهند داشت.

ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش «علی کوچیکه» ساعت 18 در خانه نمایش (اداره تئاتر) به روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران