در حال بارگذاری ...
با همکاری مجموعه تئاترشهر

نمایش «سینا، سینا ... عباس» در روایت صحنه نقد می‌شود

نمایش «سینا، سینا... عباس» درسومین برنامه روایت صحنه در مجموعه تئاتر شهر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ نمایش «سینا، سینا ... عباس» که با محوریت شهدای مدافع حرم و مقاومت دربرابر تجاوز گروه های تکفیری باحمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تا هفدهم مهرماه درمحوطه باز مجموعه تئاترشهر به اجرای خود ادامه خواهد داد، پنجشنبه شب و از ساعت 20 در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر به بوته نقد و بررسی گذاشته خواهد شد.

گفتنی است دراین برنامه علیرضا مهران؛ کارگردان «سینا، سینا ... عباس»، حمید نیلی؛ تهیه‌کننده نمایش، عبدالله معصومی، نویسنده این اثر و سید جواد روشن؛ منتقد، حضور دارند.

پیش از این برنامه روایت صحنه دردو برنامه گذشته خود به نقد و بررسی نمایش «جهشه» به کارگردانی علی برجی و «سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند» به کارگردانی علی‌اکبر آخوندی پرداخته بود.

برنامه روایت صحنه ویژه نقد و بررسی آثار تئاتر مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس با رویکرد نقد عالمانه و تاثیرگذار توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران