در حال بارگذاری ...
با استقبال مخاطبان

گمشده در یانکرز را برای دومین بار تمدید شد

پیرو استقبال مخاطبان «گمشده در یانکرز» به کارگردانی سارا داروفروش، برای دومین بار تمدید شد

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «گمشده در یانکرز» نوشته نیل سایمون و کارگردانی سارا داروفروش که از روز یکشنبه، 21 شهریور اجراهای خود را در سالن فنی زاده موسسه منشور هنر آغاز کرده است، با توجه به استقبال هنرمندان و مخاطبان، برای دومین بار تمدید و تا روز جمعه، 16 مهر ماه، به اجراهای خود ادامه می دهد.
سارا دارو فروش که کارگردانی نمایش آسید کاظم را در کارنامه خود دارد، نمایش «گمشده در یانکرز» نوشته نیل سایمون را با بازی هنرمندانی همچون؛ ؛ مهدی علینژاد، کامبیز نیک آمیز، مرجان بهرامی، آیدا سرشار، الهه موچانی، عرفان نظری و مجید آقایی کارگردانی می کند. این نمایش از 21شهریور هر شب ساعت 20:30 به روی صحنه می رود. هچنین عواملی چون؛ دستیاران کارگردان: مصطفی زائر، میلاد درویشان، منشی صحنه: ندا کاوندی، مدیر صحنه: عاطفه چطر روز، مدیر اجرائی: آزاده نصرتی، طراح صحنه و لباس: سارا داروفروش، طراح گریم: الهام جعفری، طراح پوستر و بروشور: آزاده نصرتی، طراح نور و ساخت دکور: حمیدرضا ونائی، روابط عمومی: فریبا جدیدی، مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان مهر و تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن سارا داروفروش را در این نمایش یاری می دهند.
خلاصه قصه، داستان دو پسر بچه است که مجبور شدند برای مدتی پیش مادربزرگ خودشان زندگی کنند و در آنجا اتفاقاتی برایشان رقم میخورد که...
شایان ذکر است فروش بلیت این نمایش ها به زودی در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/gomshodehdaryonkers  آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران