در حال بارگذاری ...
ابراهیم حقیقی در شب تولدش از نمایش درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن گفت :

همیشه از تجربه گرایی و خلاقیت دشت آرای شگفت زده می شوم

شب گذشته ابراهیم حقیقی گرافیست مطرح کشورمان همزمان با تولدش به تماشای نمایش درباره تصویرت از من تجدید نظر کن، نشست .

به گزارش ایران تئاتر پس از پایان اجرای نمایش کیک تولد ابراهیم حقیقی از طرف گروه، روی صحنه آورده شد.  

حقیقی درباره این نمایش به کارگردانی آروند دشت آرای گفت: آروند دشت آرای کارگردان  تجربه گرایی است و من همیشه از تجربه گرایی و خلاقیت او  شگفت زده می شوم. همچنان تصور می کنم که او و رفتارش و درکش از هنر نمایش و چگونگی کارهایی که روی صحنه می برد را فهمیده ام اما هر بار اثر تازه ای را روی صحنه می برد و خوشحالم که باز هم نمایش خوبی را از او دیدم. امیدوارم هیچگاه این تجربه گرایی را از دست ندهد.  

بنابراین گزارش گروه بازیگران این نمایش بینافرهنگی متشکل از آروند دشت آرای از ایران، مارین ون هولک از هلند، آروشا بیگی از ایران، مالته شولتز از آلمان، دیبا خاتمی از ایران، میخائیل بلوس از هلند، استوارت دنیسون از انگلستان و آزاده میرزایی از ایران هستند.

هم چنین تاکنون مهمانانى نظیر گلاب آدینه، آتیلا پسیانى، لوریس چکناواریان، شیرین بینا، امید نعمتى، ماکان اشکوارى، یارتا یاران ، ابراهیم اصغرزاده، هادی خانیکی، فرزانه طاهری، مینو مرتاضی، حافظ موسوی، فریدون مجلسی، احسان شریعتی، شیوا دولت آبادی، محمود حسینی زاد، لیلی فرهادپور، مرضیه وفامهر، شهاب طباطبایی، پوریا عالمی، احمدرضا دالوند، جواد طوسی، ناصر صفاریان، ژاله صامتی، هانا کامکار، رضا سرور، حافظ آهی، مونا زندی حقیقی، شبنم فرشادجو، میترا الیاتی، اسدالله امرایی، آیدا عمیدی، بهاره رضایی، مسعود دلخواه، خداداد جلالی، علی زرینی ، خسرو نقیبی و.. به تماشای این نمایش نشستند.

جدیدترین محصول کمپانى هنرهاى اجرایى ویرگول با بازیگرانى از کشورهاى آلمان، هلند و انگلستان فقط و فقط تا جمعه هرشب در دو سانس ١٨ و ٢٠:٣٠ در تالار چارسوى تئاتر شهر روى صحنه می رود و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.




مطالب مرتبط

شیدا خلیق به «پدر» پیوست

شیدا خلیق به «پدر» پیوست

شیدا خلیق، بازیگر سینما و تئاتر به گروه بازیگری نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای پیوست.

|

نظرات کاربران