در حال بارگذاری ...

نمایشنامه‌هایی از بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، احمد بیگدلی و یوسف فخرایی در قزوین

نمایش‌های"جایی در میان آب‌ها" نوشته یوسف فخرایی و کارگردانی ناصرایزدفر، "ژنرال شبانه" نوشته احمد بیگدلی و کارگردانی حسن اورازانی و"نور ـ سایه ـ حرکت" نوشته و کار حامد شهرتی در دست تمرین هستند. همچنین نمایش"پل" نوشته محمد رحمانیان و کارگردانی ناصر ایزدفر از ۲۱ تا ۲۶ مرداد ماه در جشنواره میثاق اجرا می‌شود و از اول تا ۱۵ محرم نیز اجرای عمومی خواهد داشت.

چهار نمایش"جایی در میان آب‌ها"، "ژنرال شبانه"، "نور ـ سایه ـ حرکت" و"پینوکیو" برای اجرا در شهرستان قزوین در حال تمرین هستند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش‌های"جایی در میان آب‌ها" نوشته یوسف فخرایی و کارگردانی ناصرایزدفر، "ژنرال شبانه" نوشته احمد بیگدلی و کارگردانی حسن اورازانی و"نور ـ سایه ـ حرکت" نوشته و کار حامد شهرتی در دست تمرین هستند.
همچنین نمایش"پل" نوشته محمد رحمانیان و کارگردانی ناصر ایزدفر از 21 تا 26 مرداد ماه در جشنواره میثاق اجرا می‌شود و از اول تا 15 محرم نیز اجرای عمومی خواهد داشت.
بنا به این گزارش، نمایش"خاطرات سری سلطان در آبسکون" نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی بهنام علی بخشی به مدت 15 شب فروردین ماه سال جاری در سالن علامه قزوین و نمایش"عشق آباد" نوشته داود میرباقری به کارگردانی ناصر ایزدفر به مدت 45 شب اردیبهشت و خرداد در سالن علامه قزوین اجرا شدند.
نمایش"نهر فیروزآباد" نوشته محمد رحمانیان و کارگردانی مهران محمدی طی 20 شب اردیبهشت ماه در سالن امام علی شهرستان آبیک، نمایش"فقط یک نور تخت" نوشته یوسف فخرایی و کارگردانی حمیدرضا میرآخور تیر ماه به مدت 10 شب در سالن علامه قزوین و نمایش"شبانه" نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی محبت کلهر مرداد ماه طی پنج شب در سالن کوثر شهرستان الوند و البرز اجرا شد.
گفتنی است در حال حاضر همایش تئاتر جوان با 18 نمایش به مدت 45 شب از اول تیر تا 15 شهریور در حال اجراست و مراسم اختتامیه آن 18 شهریور ماه همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود. طی این همایش، سه سمینار آموزشی برگزار می‌شود و آثار و دیدگاه‌های برتولت برشت، محمد چرم‌شیر و جنبه‌های دراماتیک اساطیر ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.