در حال بارگذاری ...
پژوهش رضا شیرمرز وارد بازار کتاب شد

با چشم‌هایم می‌اندیشم

«با چشم‌هایم می‌اندیشم»، عنوانِ کتابی است به قلمِ رضا شیرمرز، که به تازگی توسط نشر قطره منتشر و به بازار کتاب آمده است.

به گزارش ایران تئاتر ، رضا شیرمرز، نویسنده، مترجم و پژوهشگرِ شناخته‌شده‌ی عرصه‌ی تئاتر که چند سال است برای مطالعه، پژوهش و تحصیلِ زبان‌های معاصر و آرکاییک یونانی، در شهر آتن اقامت دارد، در ادامه‌ی کارهای تألیفی و ترجمه‌ی خود، کتابی به تفصیل درباره‌ی تئاترِ تصویری «رابرت ویلسون»، کارگردانِ صاحب‌سبک و پُرآوازه‌ی تئاتر جهان، با نام «با چشم‌هایم می‌اندیشم» نگاشته که توسط نشر قطره، پایانِ سال 1394 به انتشار رسیده است.

«با چشم‌هایم می‌اندیشم» حاصلِ چند سال مطالعه و پژوهش مطالعاتی و عینی در شناختِ و تحلیلیِ آثار و روش‌های اجرایی «رابرت ویلسون» است که رضا شیرمرز، آن را به انضمامِ تصاویر بی‌شماری از آثار این کارگردانِ شهیر، برای متخصصان، اهالی تئاتر و دانشجویانِ پیگیر عرصه‌ی شناختِ تئاتر جهان، به رشته‌ی تحریر درآورده است.

«با چشم‌هایم می‌اندیشم»، بیست و چهارمین کتاب از دوره کتاب‌های «مجموعه‌ی تئاتر و قلم» است که نشر قطره به انتشار آن همت گماشته است.

«با چشم‌هایم می‌اندیشم» از آخرین نگاشته‌های رضا شیرمرز در کشور یونان، توسط انتشارات قطره با قیمت 30000 تومان و در 508 صفحه به انتشار رسیده، روانه‌ی بازار کتاب شده است.




نظرات کاربران