در حال بارگذاری ...

اعلام جدول اجراهای جشنواره میثاق رحمت

کارگاه بازیگری و کارگردانی دکتر مسعود دلخواه نیز از امروز به مدت سه روز ساعت ۹ صبح برپا می‌شود. روز سه شنبه ۲۴ مرداد نمایش"سحوری" به کارگردانی حجت مقدم از اداره عقیدتی سیاسی دافوس ساعت ۱۵، نمایش"مغیب" به کارگردانی سیدمحمد موسوی‌نژاد از پایگاه دوم دریایی بوشهر ساعت ۱۸ و"سکوت وصل" به کارگردانی محمد هندی از س آ تخصصی دریایی رشت در ساعت ۲۰ اجرا می‌شوند.

در سومین روز از جشنواره تئاتر ارتش دو نمایش از خراسان و کرمان اجرا می‌شوند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، عباس جانفدا از لشکر 77 ثامن الائمه خراسان نمایش"زنبور مرده" را در ساعت 15 روی صحنه خواهد برد و در ساعت 18 نیز نمایش"پنجره" به کارگردانی محمد بزرگراه از پایگاه هوایی کرمان به اجرا درمی‌آید.
کارگاه بازیگری و کارگردانی دکتر مسعود دلخواه نیز از امروز به مدت سه روز ساعت 9 صبح برپا می‌شود. روز سه شنبه 24 مرداد نمایش"سحوری" به کارگردانی حجت مقدم از اداره عقیدتی سیاسی دافوس ساعت 15، نمایش"مغیب" به کارگردانی سیدمحمد موسوی‌نژاد از پایگاه دوم دریایی بوشهر ساعت 18 و"سکوت وصل" به کارگردانی محمد هندی از س آ تخصصی دریایی رشت در ساعت 20 اجرا می‌شوند.
چهارشنبه 25 مرداد نمایش"آن که گفت نه" به کارگردانی اکبر قهرمانی از سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ساعت 15 و"شجاعان آمریکایی" به کارگردانی امیر کربلایی‌زاده از گروه نمایشی هدف برتر در ساعت 18 و نمایش"عطا... " به کارگردانی پژمان کاشفی از بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساعت 20 اجرا می‌شوند.
مراسم اختتامیه این جشنواره پنج شنبه 26 مرداد با اجرای نمایش"قیام سرخ" به کارگردانی سیدمهدی هاشمی از اداره عقیدتی سیاسی ستاد مشترک ارتش ساعت 9 صبح و در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برپا می‌شود.
اجراهای چهارشنبه در بخش مسابقه حضور ندارند. در برنامه‌های جنبی این جشنواره تماشای نمایش‌های در حال اجرای مجموعه تئاترشهر و تالار مولوی طراحی شده است که عصر پنج شنبه 26 مرداد انجام می‌شود.