در حال بارگذاری ...

این نمایشنامه که چهارشنبه 25/5/85 ساعت 16 در کافه تریای سالن اصلی تئاترشهر روخوانی می‌شود، را وحید منافی، تارا میرک، سجاد راثی، کامیار شکیبایی و بابک فروغی نقش خوانی می‌کنند و موضوع آن مربوط به گروه تفحصی است که مدتی است در مناطق جنگی شهیدی پیدا نمی‌کند.

این نمایشنامه که چهارشنبه ۲۵/۵/۸۵ ساعت ۱۶ در کافه تریای سالن اصلی تئاترشهر روخوانی می‌شود، را وحید منافی، تارا میرک، سجاد راثی، کامیار شکیبایی و بابک فروغی نقش خوانی می‌کنند و موضوع آن مربوط به گروه تفحصی است که مدتی است در مناطق جنگی شهیدی پیدا نمی‌کند.

در سومین دوره جلسات نمایشنامه‌خوانی مقاومت، نمایشنامه"موذن" نوشته و کارگردانی وحید منافی، چهارشنبه 25/5/85 ساعت 16 در کافه تریای سالن اصلی تئاترشهر نمایشنامه‌خوانی می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایشنامه که چهارشنبه 25/5/85 ساعت 16 در کافه تریای سالن اصلی تئاترشهر روخوانی می‌شود، را وحید منافی، تارا میرک، سجاد راثی، کامیار شکیبایی و بابک فروغی نقش خوانی می‌کنند و موضوع آن مربوط به گروه تفحصی است که مدتی است در مناطق جنگی شهیدی پیدا نمی‌کند.
این جلسات به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه فرهنگی تئاترشهر با هدف رشد و ارتقای بنیه نمایشنامه‌نویسی در عرصه مقاومت برگزار می‌شود.