در حال بارگذاری ...
با گذشت  ایام سوگواری دهه اول ماه محرم

هشت نمایش مهمان تئاتر شهر می‌شوند

برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر با گذشت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) در دهه اول ماه محرم اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر، برنامه جدید تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و پلاتو مجموعه تئاتر شهر با گذشت ایام سوگواری حضرت  امام حسین (ع) در دهه اول ماه محرم اعلام شد.

در تالار اصلی نمایش «سردار» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی از روز یک‌شنبه 25 مهرماه ساعت 19:30 به مدت 110 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان روی صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی (به ترتیب ورود) هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، ندا کوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاک‌دل، ناهید مسلمی و میرطاهر مظلومی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» به کارگردانی آروند دشت‌آرای ساعت‌های 16، 18 و  20:30  با مدت‌زمان 110 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان و بازی آروند دشت‌آرای مارین ون‌هولک، آروشا بیگی، مالته شولتز، دیبا خاتمی، میخائیل بلوس، استوارت دنیسون و آزاده میرزایی روی صحنه می‌رود. این در حالی است که با پایان گرفتن اجراهای این اثر نمایشی، نمایش «طپانچه‌خانم» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی، کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و بازی فریبا متخصص، آرش فلاحت‌پیشه، محمد نادری، گیلدا حمیدی، حمید رحیمی، محمد صدیقی‌مهر، غزاله جزایری، علیرضا مؤیدی، مرضیه سهراب، سیما خزاعی و مهدا رزازی در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.

«آخرین انار دنیا» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی است که از 25 مهرماه ساعت 19:30 به مدت زمان 65 دقیقه، قیمت بلیت 20 هزار تومان و بازی محمدسایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، میراث پری‌دار، سعید عیسایی، وحید فراهانی، الناز امینی، فاطمه احسان‌فر در تالار سایه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

اما در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی سه اثر نمایشی از گروه تئاتر «بزرگراه» در نوبت‌های مختلف میزبان مخاطبان خواهند بود.

اولین اجرای گروه «بزرگراه» به اجرای نمایش « بریدگی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی رضا شاه‌بداغی اختصاص دارد که این نمایش از روز یکشنبه 25 مهرماه، ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه می‌رود.  رامونا شاه، پریسا صبورنژاد، ژیلا آل‌رشاد، نیوشا رحمانیان بازیگران این نمایش هستند.

«زمستان» عنوان نمایش دیگر این گروه به نویسندگی و کارگردانی باقر سروش و بازی شهروز دل‌افکار، فرزانه سهیلی، سعید زارعی و نسیم اسدپور است که از روز یکشنبه 25 مهرماه، ساعت 19:15 با مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار قشقایی پذیرای مخاطبان است.

سومین اجرای گروه بزرگراه نیز به نمایش «گوربه‌گور» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی حمید مرادویسی اختصاص دارد. این نمایش هم از روز یکشنبه 25 مهرماه، ساعت 20 با مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان روی صحنه می‌رود. محمدصادق ملک، الهه شه‌پرست، نازنین بابایی و رضا سلیمان‌تاش بازیگران نمایش هستند.

در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر نیز از روز دوشنبه 26 مهرماه نمایش «آنکه گفت آری آنکه گفت نه» با برداشتی آزاد از متن برتولت برشت به نویسندگی حسین جمالی و کارگردانی مجید رحمتی روی صحنه خواهد رفت. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 12 هزار تومان به صحنه می‌رود، علی کی‌منش، مسیح کاظمی، عرفان احمدزاده، امیرحسین رضایی، سهراب حیدری وفیروز غلام حضرتی به عنوان بازیگر حضور دارند.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران