در حال بارگذاری ...
شماره 205 مجله نمایش منتشر شد

 مجله نمایش ویژه مهرماه به بحث «تئاتر و تبلیغات» پرداخت

تازه‌ترین شماره مجله نمایش در ادامه با نگاه ویژه «تئاتر و تبلیغات» منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند در شماره 205 مجله نمایش علاوه‌بر مقالاتی با عنوان‌های «آژانس تبلیغاتی اسپاتکو شیوه تولد فعالیت تبلیغاتی را در برادوی نشان می‌دهد»، «تاثیر پوستر در جذب مخاطبان تئاتر»، «مدیریت اقتصادی و تبلیغاتی با رویکردی بر اقتصاد و تبلیغات در تئاتر کودک و نوجوان» و گفتگویی با خیام وقارکاشانی و رضا حداد را بخوانند.

در بخش نقد تئاتر نیز نمایش‌های «پری» به قلم عبدالرضا فریدزاده، نمایش «قصه بخت برگشته» به قلم «آزاده فخری»، نمایش «همسایه آقا» به قلم رضا آشفته مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

در بخش دیگر مجله مقالاتی با عنوان «گذری بر سیستم استانیسلاونسکی» از معین محب‌علیان، «تحلیل متن (بخش چهارم)» از دیمون کلی، ترجمه آراز بارسقیان چاپ شده است.

مجله نمایش در این شماره در بخش بین‌الملل به سراغ کره جنوبی رفته است و درباره تئاتر این کشور پرونده‌ای را گشوده است؛ در این بخش مقالاتی با عنوان «پشتواره نیرومند کارگردانی در خوانش موفق» به قلم سیون یاهر «کریوگرفی کره‌ای با الهام از آداب شمنیسم و حرکات موزون» به قلم یی ژونگ نو، از کارگردانان آوانگارد در کره، «نمایش در زمان غنای کمی و تمرکز زدایی» به قلم کیم جونگ هیو برای مخاطبان و علاقه‌مندان به چاپ رسیده است.

در بخش نکوداشت به سراغ هنرمند پیشکسوت دکتر قطب‌الدین صادقی رفته‌ایم و گفتگویی با ایشان چاپ شده است. همچنین گفتگویی با دکتر ارمغان بهداروند، فراق یاران بزرگداشتی از استاد داوود رشیدی، معرفی تازه‌های کتاب نمایش و گزارشی درباره «خصوصی شدن و حمایت‌های دولتی» و «نگاهی به جشنواره شانزدهم تئاتر عروسکی» از دیگر بخش‌های مجله است.

شماره 205 مجله نمایش، ویژه مهرماه 95، به مدیرمسئولی مهدی شفیعی و سردبیری نصرالله قادری در 112 صفحه برای علاقه‌مندان حوزه تئا‌تر چاپ و توزیع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران