در حال بارگذاری ...
با حضور سفیر ویتنام و تعدادی از هنرمندان

اجرای نمایش «آخرین انار دنیا» در تالار سایه به رویا نونهالی تقدیم شد

نمایش «آخرین انار دنیا» یکشنبه ۲۵ مهرماه با حضور سفیر ویتنام و تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر، سینما و موسیقی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی یکشنبه 25 مهرماه با حضور سفیر ویتنام و تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر، سینما و موسیقی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

ابراهیم پشت‌کوهی؛ نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی قبل از شروع نمایش ضمن قرائت بخشی از یادداشت در بروشور نمایش بیان کرد: امشب در کنار شما عزیزان هنرمندی که به ما افتخار دادید و در اولین اجرای نمایش حضور پیدا کردید هنرمندی حضور دارد که برای گروه «تی‌توک» مایه مباهات است. به اعتقاد من حضور هنرمندی چون رویا نونهالی برای بچه‌های گروه حکم نور دیده را دارد و ما امشب بسیار خوشحالیم که میزبان او هستیم.

وی ادامه داد: رویا نونهالی در اجرای نمایش «مثل آب برای شکلات» که چندین سال پیش‌تولید شد به‌عنوان بازیگر حضور داشت و امروز بنده و گروه بر این باورم وی دیگر بخشی از گروه «تی‌توک» است که اجرای اول این اثر نمایشی را به وی تقدیم کنیم.

لوریس چکناوریان، یارتا یاران، حمیدرضا افشار، رامونا شاه، احمد طالبی نژاد، رویا نونهالی ازجمله هنرمندانی بودند که در اجرای اول نمایش «آخرین انار دنیا» حضور داشتند.

نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی هرروز غیر از شنبه‌ها ساعت 19:30 با بازی محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، میراث پریدار، سعید عیسایی، وحید فراهانی، الناز امینی و فاطمه احسان‌فر در تالار سایه تئاتر شهر میزبان تماشاگران است.

برای آگاهی از برنامه‌ها، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران