در حال بارگذاری ...
دوشنبه 26 مهر ماه

نمایش درباره تصویرت از من تجدید نظر کن در تالار چهارسو به اتمام رسید

نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» دوشنبه شب ۲۶ مهر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان، مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرای خود در تالار چهارسو پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش، «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» به کارگردانی آروند دشت آرای دوشنبه شب 26 مهر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان، مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرای خود در تالار چهارسو پایان داد.

آروند دشت آرای بازیگر و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرای آخر این اثر نمایشی بیان کرد: از همه بازیگران این اثر نمایشی که طی دو ماه گذشته در اجرای ما حضور داشتند، بسیار سپاسگزارم به ویژه از بازیگران خارجی که فردا شب ایران را ترک می کنند و من از یکایک آنها سپاسگزارم که در این مدت همراه ما بودند.

وی در پایان صحبت های خود از تماشاگران و کارکنان مجموعه تئاتر شهر به جهت حمایت هایی که انجام گرفت تقدیر کرد.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، سعید اسدی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر، خسرو احمدی، فرزانه نشاط خواه سعید روستایی و تعدادی دیگر از هنرمندان مهمان ویژه اجرای پایانی نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» بودند.

برای آگاهی از برنامه ها، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه فرمایید.




مطالب مرتبط

شیدا خلیق به «پدر» پیوست

شیدا خلیق به «پدر» پیوست

شیدا خلیق، بازیگر سینما و تئاتر به گروه بازیگری نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای پیوست.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران