در حال بارگذاری ...
در سومین  اجرای «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» اتفاق افتاد:

صفا آقاجانی به جمع صداپیشگان نمایش پیوست

صفا آقاجانی؛ بازیگر و دوبلور پیشکسوت از سومین اجرای نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» به جمع صداپیشگان این نمایش پیوست.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری که از ۲۵ مهرماه در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفته است، از سه‌شنبه؛ 27 مهرماه و همزمان با سومین شب اجرای خود میزبان صداپیشگی صفا آقاجانی شد.

«آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» که بر اساس طرحی از محمود فرهنگ و با بازی مجید علم‌بیگی و با صداپیشگی، رضا بنفشه‌خواه و جلیل فرجاد همراه است از شب گذشته میهمان صدای دوبلور پیشکسوت، صفا آقاجانی در نقش مادر یک رزمنده شد.

نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» روایت‌گر زندگی رزمنده‌ای است که در دل خاک، گلوله و آتش دشمن، سعی بر آن دارد تا با خلوص نیتش رزمنده دیگری را به سمت معنا و مفهوم جدیدی از زندگی هدایت کند؛ اما در این میان خود نیز معنا و مفهوم دیگری از زندگی را پیش روی خود می‌بیند...

نمایش «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا» تا هفتم آبان‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با پیشکسوت تئاتر و نمایش خیابانی

محمود فرهنگ: از ظرفیت جشنواره‌های منطقه‌ای، برای آموزش بهره ببریم
گفت‌و‌گو با پیشکسوت تئاتر و نمایش خیابانی

محمود فرهنگ: از ظرفیت جشنواره‌های منطقه‌ای، برای آموزش بهره ببریم

محمود فرهنگ، هنرمند پیشکسوت نمایش خیابانی و داور جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس (شیراز)، براین باور است که باید از ظرفیت چنین رویدادهایی برای آموزش و ارتقای کیفی آثار هنرمندان شهرستان‌های سراسر کشور بهره برد.

|

نظرات کاربران