در حال بارگذاری ...
با تقدیر از بزرگان تئاتر ایران

عبدالله اسکندری نمایش «طپانچه خانم» را افتتاح کرد

نمایش «طپانچه خانم» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور پنجشنبه شب ۲۹ مهر ماه با حضور پرتعداد تماشاگران و تعدادی از هنرمندان در تالار چهارسو تئاتر شهر افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «طپانچه خانم» به نویسندگی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور پنجشنبه شب 29 مهر ماه با حضور پرتعداد تماشاگران و تعدادی از هنرمندان از جمله عبدالله اسکندری ، حسن مصطفوی و پوریا شکیبایی در تالار چهارسو تئاتر شهر افتتاح شد.

شهاب الدین حسین پور کارگردان نمایش در ابتدای مراسم افتتاحیه بیان کرد: بسیار خوشحالم که این تعداد تماشاگر در اولین اجرای نمایش ما حضور دارند چرا که این حضور پرشور برای تمامی اعضای گروه فضای دلگرم کننده ای را ایجاد می کند که این چنین چراغ یک اثر نمایشی روشن می شود.

عبدالله اسکندری مدرس و طراح پیشکسوت چهره پردازی تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در این برنامه توضیح داد: من با اینکه از تلویزیون وارد تئاتر و سینما شدم اما بسیار خوشحالم که به عنوان هنرمندی از نسل گذشته تئاتر می بینم که چه جوانان پرشوری در تئاتر ایران ظهور و بروز پیدا کرده اند. به اعتقاد من چنین حضور پرشوری به تئاتر این ممکلت جانی تازه داده است که باید آن را تحسین کرد.

وی ادامه داد: من بر این باورم هنرمندانی که از تئاتر وارد سینما و تلویزیون می شوند به قدری هنرشان قرص و محکم است که تا اخرین لحظه زندگی شان هنرمند باقی می مانند. داود رشیدی، محمد علی کشاورز، جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی و علی نصیریان در زمره همین هنرمندان هستند که همواره هنرشان در ذهن ها و قلب ها می ماند. من در این چند سالی که حضوری در عرصه های مختلف داشتم دیده ام آنهایی که از تئاتر به سینما و تلویزیون ورود پیدا کردند ماندگارترین هستند. به هر حال امیدوارم تئاتر ایران با حضور هنرمندان جوان ایرانی هر روز پیشرفته تر شود .

نمایش «طپانچه خانم» به نویسندگی محمد امیر یاراحمدی ، کارگردانی شهاب الدین حسین پور و بازی فریبا متخصص ، آرش فلاحت پیشه ، محمد نادری ، گیلدا حمیدی ، حمید رحیمی ، محمد صدیقی مهر ، غزاله جزایری ، علیرضا مؤیدی ، مرضیه سهراب ،سیماخزاعی، مهدا رزازی هر روز غیر از شنبه ها در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران