در حال بارگذاری ...
توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران

پشت شیشه‌ها در دوشنبه های نقد تئاتر بررسی می شود

جلسه نقد و بررسی نمایش پشت شیشه‌ها نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی فرهاد طوفان روز دوشنبه مورخ ۳ آبانماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در نظر دارد در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ی دوشنبه‌های نقد تئاتر هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

هفتمین برنامه از دور جدید جلسات دوشنبه‌های نقد تئاتر در سال 95، به نقد و بررسی نمایش پشت شیشه‌ها نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی فرهاد طوفان اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه سه نقطه برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، آزاده فخری؛ منتقد و کارشناس تئاتر همچنین بازیگران و برخی عوامل نمایش حضور خواهند داشت.

هم چنین ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش پشت شیشه‌ها با بازی سایه عباسپور، اسما علیزاده فرزین و فرهاد طوفان، ساعت 20.30 در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

 




نظرات کاربران