در حال بارگذاری ...
نادر برهانی‌مرند از تصمیم جدید خود به ایران تئاتر خبر داد:

حضورکمند امیرسلیمانی و نسیم ادبی در «سردار» ادامه خواهد داشت

نادر برهانی‌مرند ضمن اعلام کرد که نسیم ادبی و کمند امیرسلیمانی هردو به تناوب ایفای نقش در نمایش «سردار» را بر عهده می‌گیرند.

به گزارش ایران تئاتر، چندی پیش و به‌دلیل سفری از پیش تعیین شده که برای نسیم ادبی، یکی از بازیگران نمایش «سردار» پیش آمده بود، برهانی‌مرند؛ کارگردان این اثر کمند امیرسلیمانی را جایگزین او کرده بود و قرار بود پس از بازگشتن نسیم ادبی از مسافرت، کمند امیرسلیمانی جای خود را دوباره به نسیم ادبی دهد.

نادر برهانی‌مرند؛ نویسنده و کارگردان «سردار» روز گذشته در گفت و گو با ایران تئاتر اعلام کرده بود با بازگشت نسیم ادبی از سفر، کمند امیرسلیمانی جمعه، 30 مهرماه برای آخرین‌بار روی صحنه می‌رود و از یک‌شنبه، دوم آبان‌ماه، نسیم ادبی دوباره به گروه بازیگران بازمی‌گردد.

 برهانی‌مرند امروز از تصمیم‌گیری جدیدی به ایران تئاتر خبر داد و گفت: طی صحبت‌هایی که با کمند امیرسلیمانی و نسیم ادبی داشتم و با توجه به این‌که امیرسلیمانی در این مدت کنار گروه بود و برای نمایش زحمت کشیده است، از کمند امیرسلیمانی درخواست کردم که در گروه باقی بماند و او نیز پذیرفت.

کارگردان «سردار» درباره تقسیم‌بندی روزهای حضور کمند امیرسلیمانی و نسیم ادبی در این نمایش گفت: بر همین اساس قرار شد هر دو بازیگر در گروه «سردار» باقی بمانند و به‌صورت یک شب در میان این دو بازیگر روی صحنه روند. البته این‌که کدام‌یک از این دو بازیگر فردا؛ یک‌شنبه دوم آبان‌ماه روی صحنه می‌روند و برنامه اجراها به چه صورت خواهد شد را بر عهده دو بازیگر گذاشتم و قرار است خودشان در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران