در حال بارگذاری ...
به مناسبت شهادت امام زین‌العابدین (ع)

تماشاخانه ایران‌شهر تک‌اجرایی می‌شود

هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام زین‌العابدین (ع) تماشاخانه ایرانشهر میزبان تنها یک نمایش قبل از اذان مغرب و عشا خواهد بود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، به مناسبت فرارسیدن شهادت امام زین‌العابدین (ع)؛ پیشوای چهارم شیعیان سه نمایش «حکومت‌نظامی» به کارگردانی تینو صالحی، «عاشقانه‌ای برای عباس» به کارگردانی سید علی موسویان و تهیه‌کنندگی محسن زارع‌اشکذری و «فاووست++» به کارگردانی میلاد اکبرنژاد روز چهارشنبه پنجم آبان‌ماه مصادف با شب شهادت به صحنه نمی‌روند و تنها نمایش «افسون معبد سوخته» به کارگردانی کیومرث مرادی و با بازی، مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ و پانته‌آ بهرام ساعت 16 در سالن استاد سمندریان به صحنه خواهد رفت.

 تماشاخانه ایرانشهر این روزها با دو اثر در سالن استاد سمندریان و دو نمایش در سالن ناظرزاده‌کرمانی میزبان مخاطبان است.

نمایش «حکومت‌نظامی» اثر تینو صالحی از ۱۵ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان آغاز کرده است و تا ۱۹ آبان‌ماه روی صحنه باقی می‌ماند. رومینا اشجاری، سحرناز افتاده، احسان بنی‌سعید، پژمان جمشیدی، توماج دانش‌بهزادی، ارغوان راستی، پریسا روزبهانی، مسعود سالاری، هومن سلطانی، علیرضا شریفی، حسین شفیعی، علی صابری، پدرام عزیزی، آرزو عصاری، زیبا فراهانی، لیدا آقاکبیری، سامان کرمی، نازنین کریمی، مینا گلپایگانی، علیرضا مهران، علیرضا میرزامحمدعلی، سینا نصرالهی، نجلا نظریان، علی وکیلی و عماد یوسفی در این نمایش ۶۵ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.

اما از یازدهم مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ نمایش «افسون معبد سوخته» اثر کمپانی تئاتر امید ایران به سالن استاد سمندریان آمده است و این اثر تا ۱۳ آبان‌ماه در این سالن باقی می‌ماند. نمایشنامه «افسون معبد سوخته» را نغمه ثمینی نوشته است و کیومرث مرادی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

همچنین سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی از چهارشنبه، ۲۸ مهرماه ساعت ۱۸ میزبان «عاشقانه‌ای برای عباس» اثر سیدعلی موسویان شده است. این نمایش تا ۱۵ آبان‌ماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد. فرزین صابونی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، سروش طاهری، نادیا فرجی، محمد زواربی‌ریا، الناز تهامی، سیده مریم موسویان، مرضیه نوبخت، نسیم خسروشاهی، پیمان محمدی‌‌می‌آبادی، محمد مقانی، حسین کریمی و امیررضا بهرامی بازیگران این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای هستند.  

سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی از یک‌شنبه، ۲۵ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ میزبان «فاوست++» اثر میلاد اکبرنژاد شده است. این نمایش تا ۲۴ آبان‌ماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد. کورش سلیمانی، وحید آقاپور، هانیه راد، شراره منصورآبادی، مریم افشار، مسعود میرطاهری، مریم داننده‌فرد و رویا بختیاری بازیگران این نمایش ۹۵ دقیقه‌ای هستند.




مطالب مرتبط

به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود
به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود

«اسب قاتلین»، اثر نمایشی گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی به مدت یک هفته با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران خواهد بود.

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

نظرات کاربران