در حال بارگذاری ...
در روز دوشنبه 24 آبان ماه

محمد رحمانیان با «هفت مجلس در عزا و معجزه» به تئاتر شهر می‌آید

محمد رحمانیان در روز ۲۴ آبان‌ماه اثر «هفت مجلس در عزا و معجزه (نمایشنامه‌خوانی مجموعه مسافران)» را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، «هفت مجلس در عزا و معجزه (نمایشنامه‌خوانی مجموعه مسافران)» عنوان اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان است که روز 24 آبان‌ماه طی دو نوبت در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌شود.

در این اثر نمایشی در دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر رضوی توسط رحمانیان روی صحنه رفته بود علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، سیما تیرانداز، حبیب رضایی و افشین هاشمی به عنوان اجراگر حضور دارند. عبدالجبار کاکایی، سپیده ذهنی، افشین مقدم نیز ترانه‌سرایانی هستند که از آثار آنها در این اثر استفاده شده است.

زنده‌یاد بابک بیات، سعید ذهنی، علیرضا افکاری، میشل لوگران و رشید بهبوداف هم از جمله هنرمندانی هستند که در کنار استفاده از موسیقی محلی منطقه خراسان، موسیقی اثر بر اساس ساخته‌های آنان به مخاطب ارائه شده است. این در حالی است که محسن شاه‌ابراهیمی مدیر هنری، افسانه رییسی مدیر اجرایی، پدیده جمال‌ها و علیرضا فولادشکن گروه گارگردانی، سردار سرمست پیانیست و رضا یزدانی خواننده دیگر عوامل اجرایی این اجرای نمایشی هستند.

اجرای «هفت مجلس در عزا و معجزه (نمایشنامه خوانی مجموعه مسافران)» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان از ساعت 17:30 و 19:30 روز 24 آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سامانه «ایران کنسرت» مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران