در حال بارگذاری ...
از یک‌شنبه؛ نهم آبان‌ماه

«اتاق فاستوس» در تماشاخانه موج نو روایت می‌شود

از یک‌شنبه نهم آبان‌ماه و به‌مدت ۱۵ شب «اتاق فاستوس» موج نویی می‌شود

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «اتاق فاستوس» به نویسندگى و کارگردانى علیرضا شیخان، تولید جدیدى از گروه تئاتر «آف استودیو» است که از نهم آبان‌ماه ٩٥ ساعت ٢٠:٣٠ در «تماشاخانه موج نو» به روى صحنه خواهد رفت. در این نمایش فربد فرهنگ، آوا شریفى، میلاد رحیمى، میلاد شجره، جاوید قائم‌مقامى و متین گودرزى به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند. باران کوثرى به عنوان طراح لباس در این نمایش حضور دارد و سحر فدائیان و سلما پورامین نیز به عنوان عکاس، در کنار دیگر عوامل با این اثر همکاری می‌کنند.

«اتاق فاستوس» چهارمین اثر علیرضا شیخان است. وی پیش از این آثاری چون «ادیپ»، «خلوت» و «آلبوم حشرات» را به روی صحنه برده است که از این میان نمایش «آلبوم حشرات» که در تماشاخانه موج نو به روی صحنه رفت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

«اتاق فاستوس» داستان آخرین شب «فاستوس» نویسنده‌ای است که روح خود را در ازای یک زندگی نبوغ آمیز ۲۴ ساله به شیطان فروخته است و حالا که مهلت قرارداد به سر رسیده منتظر سحرگاه است تا به دوزخ سقوط کند. او برای رهایی از این انتظار و لحظه‌ای خواب نوکرش «واگنر» را وادار می‌کند تا برایش قصه‌ای را تعریف کند. واگنر برای او «قصه ی فاستوس» را تعریف می کند. به بهانه این قصه آنچه که بر فاستوس گذشته و می‌گذرد بر صحنه نمایش داده می‌شود. 

«اتاق فاستوس» از نهم آبان‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه موج نو به مدت ۱۵ شب به روی صحنه خواهد رفت و مخاطبان می‌توانند بلیت سه روز نخست این اثر را با تخفیف ویژه از سایت تیوال تهیه کنند.

 

 

 

 




نظرات کاربران