در حال بارگذاری ...
شب گذشته در تالار محراب

کوتاه قامتان بلند همت به تماشای «نبش قبر خاطرات...» نشستند

نمایش «نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال ها پیش مرده بود» به کارگردانی مهران خوش بین، یکشنبه نهم آبان ماه در تالار محراب میزبان انجمن کوتاه قامتان بلند همت بود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر  نمایش «نبش قبر خاطرات...» کاری از گروه تداعی به نویسندگی کهبد تاراج است که از دوم آبان ماه در سالن کوچک تالار محراب به صحنه رفته است.
آدل عزیزنژاد به همراه حسن همتی و فاطمه مرادی، دو بازیگر کوتاه قامت بلند همت، بازیگران این اثر نمایشی هستند و سایر عوامل گروه عبارتند از دستیارکارگردان و برنامه ریز: پرنیان حسین زاده، طراح صحنه و لباس: مهدی ارشدی، طراح نور: اکبر شجاعی، مدیر صحنه: محمدرضا حسینی، منشی صحنه: عطیه زهیر، عکاس و ساخت تیزر: سارا جاهدنیا، طراح پوستر و بروشور: وحید کیا، روابط عمومی: فاطیما چهاردولی، مشاور رسانه ای: راحیل روحانی زاده و تبلیغات مجازی: بازار تئاتر.
در خلاصه این نمایش آمده است: پنجاه سال من، سی سال تو ... هشتاد سال ناقابل، حالا زمان نبش قبر خاطرات است...
گفتنی است بلیت این نمایش همه روزه به دانشجویان تمامی رشته ها، با ارائه کارت دانشجویی به گیشه، به صورت نیم بها ارائه می شود.
نمایش «نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال ها پیش مرده بود» تا 23 آبان ماه، همه روزه به جز شنبه ها ساعت 18:00 در سالن کوچک تالار محراب به صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای رزرو تلفنی با شماره 09198049323 تماس حاصل نمایند.

 




مطالب مرتبط

در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش
در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش

نمایش «الاغ و کچل» به کارگردانی فروزان حسینی داستان تقی کچل پسربچه تنبل و خرگوش بازیگوشی که او را از تنبلی دور می‌کند، از 16 مهر در سالن استاد جعفر والی مجموعه تالار محراب به صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران