در حال بارگذاری ...
در هفته پایانی اجرا اتفاق افتاد:

استقبال هنرمندان از نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری»

نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به کارگردانی وحید نفر در حالی‌که کم‌تر از یک هفته دیگر به اجراهای خود پایان می‌دهد، با استقبال بی‌نظیر هنرمندان سینما و تئاتر روبه‌رو شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و طراحی و کارگردانی وحید نفر،که از روز 25 مهر اجراهای خود را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرده بود، در هفته پایانی اجرا شاهد استقبال هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون بود و چهره‌های مطرحی مانند رویا نونهالی، بهزاد فراهانی، فاطمه گودرزی، جلال‌الدین معیریان، لادن مستوفی و منوچهر والی‌زاده به تماشا و تحسین این نمایش نشستند.

همچنین از دیگر هنرمندانی که تا کنون به تماشای نمایش «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» نشسته‌اند، می‌توان نام برد: ناصر ممدوح، عزت‌الله رمضانی‌فر، افسانه ناصری، بیژن بیرنگ، حدیث میرامینی، نورالدین حیدری‌ماهر، عباس رافعی، دایانا فتحی، مجتبی رجبی،کاظم هژیرآزاد، آرش عباسی، سیاوش بهادری‌راد، پیروز کرمی، هادی عطایی و علی ملاقلی‌پور.

در «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری»، بیتا معیریان به‌عنوان تنها بازیگر نمایش ایفای نقش می‌کند و تهیه‌کنندگی آن را مانی طرلانی بر عهده دارد.

 سایر عوامل نیز عبارتند از: بهنام معیریان (طراح گریم)، مژگان رضایی‌چله (مجری گریم)، محمد شکری (دستیار کارگردان)، مهدی پناهی (دستیار صحنه)، سهیل مخبری (موسیقی/ از آلبوم دروج)، هومن عین‌اللهی، ابراهیم عزیزی (طراح پوستر و بروشور)، نیکزاد تولایی (عکاس و فیلمبردار)، هومن عین‌اللهی (ساخت تیزر)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی)، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی و امور رسانه).

این اثر نمایشی، یک تک‌گویی در مدت‌زمان 45 دقیقه است که وحید نفر، برخلاف نمایشنامه چرم‌شیر، کاراکتر مرد را به زن تغییر داده است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «همه‌چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» می‌توانند تا روز 15 آبان‌ماه ساعت19:30 به سالن استاد انتظامی در خانه هنرمندان مراجعه یا از سایت تیوال اقدام به رزرو و خرید بلیت بکنند.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش میهمان جشنواره فجر

وحید نفر: «دور»؛ روایتی کمدی-تراژیک از تأثیر جنگ بر زندگی آدم‌هاست
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش میهمان جشنواره فجر

وحید نفر: «دور»؛ روایتی کمدی-تراژیک از تأثیر جنگ بر زندگی آدم‌هاست

وحید نفر، کارگردان نمایش «دور» که در بخش میهمان چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد، این اثر را روایتی کمدی-تراژدی از تأثیر جنگ بر زندگی آدم‌ها معرفی کرد.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد

وحید نفر، نویسنده و کارگردان نمایش «دور» با بیان اینکه تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد، گفت اینکه تماشاگر با رضایت و با یک فضای ذهنی متفاوت از زمانی که وارد سالن شده است، از سالن اجرا خارج شود، از فاکتورهای موفقیت یک نمایش به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران