در حال بارگذاری ...

نمایش کودک "دریا پری "در نیاوران

نمایش "دریا پری" به نویسندگی و کارگردانی لیلا خوش زمین ،از ۱۴ آبان  در سالن گوشه  فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر نمایش "دریا پری " برای کودکان 3 تا 10سال اجرا می شود.موضوع نمایش درمورد داستان پری دریایی است که از بودن در آب خسته شده و با وجود تمام مخالفت های دوستانش برای زندگی به روی خشکی  می‌آید.
ملیحه حسن زاده  ،مهرناز نصرتی ،هاتف کلاته ،یاسمن وفایی و سامان قربانی بازیگران نمایش دریا پری  می باشند.این نمایش برنده جایزه هنری از جشنواره شمسه در سال 1391 نیز شده است.
لیلا خوش زمین نمایشنامه نویسی را از سال 81 شروع کرد ه است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در رشته تئاتر است.از آثار وی می‌توان به نمایشنامه های «گنجیشکک اشی مشی، خروسک پریشان و روباه دم طلایی» اشاره کرد.
نمایش« دریاپری » تا 12آذر، غیر از روزهای شنبه و سه شنبه هرروز ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند، همچنین با هماهنگی قبلی، این نمایش برای مهد کودک ها ومدارس در اجرای صبح با قیمت نیم بها به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران