در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال مخاطبان اتفاق افتاد

نمایش «آخرین انار دنیا» دو اجرایی شد

نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی تا پایان اجراهای خود در دو نوبت روی صحنه خواهند رفت.

 

 

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در تالار سایه  تا پایان اجراهای خود در دو نوبت روی صحنه خواهند رفت.  این اثر نمایشی که  از 25 مهر ماه در تالار سایه به صحنه رفته از روز دوشنبه 17 تا روز پنجشنبه 20 آبان ماه ساعت های  17:30 و 19:30 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و بازی محمدسایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، بهنام پانیزه، ساراشاهی، میراث پریدار، سعید عیسایی، وحید فراهانی، النازامینی، فاطمه احسانفر تا روز 20 آبان ماه با مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.

برای آگاهی از برنامه ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید. 

همچنین کتاب داستان‌های ده‌کلمه‌ای «آخرین انار دنیا» هم‌زمان با اجرای نمایشی بر اساس رمانی به همین نام در سالن سایه به فروش می‌رسد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران