در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال تماشاگران؛

نمایش «هنگامی‌که» دو اجرایی شد

نمایش«هنگامی‌که» به کارگردانی حمید پور آذری به دلیل استقبال تماشاگران در دو سانس در بنیاد امید مهر اجرا می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، به دلیل استقبال تماشاگران از نمایش«هنگامی‌که»، این نمایش تا 21 آبان ماه در دو سانس 16 و 18 اجرا می‌شود.

در این اثر هنرمندان جوانی چون نازیلا احمدی، زهرا امینی، لیما باقری، حکیمه جعفری، فاطمه جعفری، سارا رضایی، فرحناز سبزواری، شادی شهریاری احمدی، ام‌البنین صادقی، مهدیه غلام علیزاده، نادیا غلامی، سمیه کریمی، زهرا موسوی مهر با همراهى پانیز برزعلى، مینا زمان، سوده سعدایى، سحر صبا به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش اولین بار، تیر ماه ١٣٩٥در بنیاد امید مهر به روی صحنه رفت که به دلیل استقبال تماشاگران از دوباره دوره اجرای خود را آغاز می‌کند.

لازم به ذکر است  نمایش «هنگامی‌که» تا 21 آبان ساعت 18 در بنیاد امید مهر واقع در خیابان سپهبد قرنی، (نرسیده به پل کریم‌خان)، خیابان کلانتری غربی، پلاک 72 به روی صحنه می‌رود. همچنین علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سامانه سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com بلیت این نمایش را تهیه کنند و یا با شماره هماهنگى 09126351380 بلیت خود را رزرو کنند.

 




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|

نظرات کاربران