در حال بارگذاری ...
باپایان یافتن بلیت های آبان ماه «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد»؛

پیش‌فروش بلیت‌های آذرماه آغاز شد

بلیت‌های نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌‌میرد» تا پایان آبان ماه به پایان رسید و به همین دلیل پیش‌فروش بلیت‌های آذرماه آغاز شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، با استقبال تماشاگران از نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد« به کارگردانی همایون غنی زاده در تالار وحدت، بلیت‌های این نمایش تا پایان آبان‌ ماه به پایان رسید و پیش‌فروش بلیت‌های آذرماه این نمایش از امروز آغاز می‌شود.

پیش ‌از این بلیت‌های این نمایش به‌صورت هفتگی سالد اوت می‌شد و حالا استقبال از این نمایش  به حدی رسیده که بلیت دو هفته آینده هم پیش ‌فروش شده و مخاطبان می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ایران کنسرت بلیت‌های آذرماه این نمایش را خریداری کنند.

«می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» با احتساب پیش ‌فروش بلیت‌هایش تا 29 آبان ماه، 30 اجرا را پشت سر گذاشته و تاکنون 21000 نفر به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

در این نمایش که از ۲۵ مهرماه اجرای عمومی خود را آغاز کرده است، ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، بابک حمیدیان، همایون غنی زاده، سیامک صفری، داریوش موفق و همایون غنی زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

همایون غنی زاده خود نویسندگی و کارگردانی نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» را به عهده دارد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ما شاهد ساخت یک فیلم کلاسیک بسیار بد هستیم. در تیزرهای این نمایش از صدای مانی حقیقی استفاده شده است.

همایون غنی زاده پیش از این نمایش‌هایی چون «آنتیگونه»، «ددالوس و ایکاروس»، «در انتظار گودو»، «ملکه زیبایی لینین» و «آگاممنون» را روی صحنه برده بود. پیش از این هم نمایش «کالیگولا» ی همایون غنی‌زاده در تالار وحدت به فروش بالای یک میلیارد رسیده بود.

 




نظرات کاربران