در حال بارگذاری ...
جدیدترین اثر احسان حاجی‌‌پور در تماشاخانه سنگلج

فروش سانس‌های جدید نمایش «معاشر»

فروش سانس‌های جدید نمایش «معاشر» به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی‌پور آغاز شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، احسان حاجی‌پور در نشست نمایش «معاشر» درباره داستان آن اظهار داشت: «داستان این نمایش درباره خانواده‌ای است که مسیر زندگی‌شان بعد از 16 سال، در یک شب دچار تغییراتی می‌شود. خط داستان این نمایش بیشتر روایتی است و مفهوم کلی‌تری از روابط بین آدم‌ها در آن تنیده شده است.» او در ادامه افزود: «در این نمایش، دو نسل مختلف حضور دارند و روابط بین آنها واکاوی می‌شود.»

لیلا برخورداری، فریدون محرابی، نفیسه روشن، جواد یحیوی، سمیرا صبوری، مژگان رایگان، ملیکا بکایی و رضا مرشد از  بازیگران این نمایش هستند. همچنین فریدون محرابی که این روزها در نمایش «سردار» هنرنمایی می‌کند، در «معاشر»  شخصیت متفاوتی را نسبت به آثار قبلی خود بازی می کند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: انتخاب بازیگر و مجری طرح: مازیار رضاخانی، طراح لباس: فرامرز فرمانی، طراح صحنه: محمد صبوری، طراح گریم: بهاره خلیلی،  موسیقی: داریوش صالح پور و هادی فیض آبادی.

نمایش «معاشر» در آبان و آذر ماه هر شب ساعت 19:45 در تماشاخانه سنگلج  اجرا می شود.دوستداران تئاتر می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت www.tik8.com مراجعه نمایند.




نظرات کاربران