در حال بارگذاری ...
با حضور اساتید و هنرمندان عرصه تئاتر

دوره‌های آموزشی‌ ترم پاییز موسسه کنش معاصر برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی ترم پاییز در بخش تئاتر و سینما با حضور محمد رحمانیان، محمد چرمشیر، میکائیل شهرستانی، رضا گوران، رضا کشاورز، کوروش نریمانی، حمیدرضا نعیمی و ... برگزار می‌شود .

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، دوره‌های آموزشی ترم پاییز در بخش تئاتر و سینما موسسه کنش معاصر، توسط واحد آموزش موسسه کنش معاصر برگزار می‌شود که در آن هنرمندانی همچون محمد رحمانیان، محمد چرمشیر، میکائیل شهرستانی، رضا گوران، رضا کشاورز، کوروش نریمانی، حمیدرضا نعیمی و ... به‌عنوان مدرس حضور دارند.

بر اساس اعلام این خبر، در بخش کارگردانی رضا گوران کارگاه کارگردانی، آرش دادگر و شهرام احمدزاده کارگاه از متن تا اجرا را برگزار می‌کنند.

در بخش بازیگری رضا بهبودی کارگاه بازیگری مقدماتی، آرش آبسالان کارگاه صدا و بیان در بازیگری، رضا کشاورز کارگاه کمدیا دلارته و میکائیل شهرستانی کارگاه بازیگری را برپا می‌کند.

بخش کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی میزبان اساتیدی همچون محمد رحمانیان، حمیدرضا نعیمی، محمد امیر یاراحمدی و کوروش نریمان نی خواهد بود.

همچنین در بخش هنرهای تجسمی نیز مهدی دوایی دو کارگاه پوستر تئاتر و تاریخ گرافیک جهان (دوره مقدماتی) برگزار می‌کند.

در بخش کارگاه‌های آموزی سینمایی نیز در بخش فیلمسازی کاوه سجادی حسینی کارگاه فیلمسازی پیشرفته؛ در بخش بازیگری مقابل دوربین کاوه سجادی حسینی و نگار عابدی؛ در بخش فیلمنامه نویسی محمد گذرآبادی کارگاه با هم فیلمنامه بنویسیم از ایده تا متن؛ در بخش ادبیات (داستان نویسی) کوروش اسدی و امیرحسین چهل تن کارگاه داستان نویسی، در بخش گویندگی بهروز رضوی کارگاه گویندگی برگزار می کنند.

همچنین دوره آموزشی نشانه شناسی تئاتر (مقدماتی) توسط رامتین شهبازی و دوره آموزشی نقد تئاتر (بازآفرینی آزادی اثر) توسط امین عظیمی دایر می شود.

لازم به ذکر است کارگاه های اموزشی ترم پائیز از اول آذر ماه آغاز خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66400612 و 66404131 تماس حاصل فرمایند.  

 

 

 




مطالب مرتبط

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند
گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند

حامد هادوی، کارگردان نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» با بیان اینکه کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند، گفت ما مخاطب را درگیر حقایق می‌کنیم.

|

نظرات کاربران