در حال بارگذاری ...
بابرگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در استان

رهنما، محمودی و رخشانی هیئت رییسه انجمن نمایش اردبیل شدند

انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل با حضور اعضای هیئت رییسه گرو های ثبت شده این استان برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتردر این مراسم که با مدیریت نمایندگان اعزامی انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد۹۴ نفر از هنرمندان نمایش این استان از میان هفت نامزد عضویت در هیئت رییسه سه نفر را برگزیدند.

در ادامه مراسمارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با یادآوری ضرورت ترویج تئاتر و با اشاره به جایگاه تحول آفرین این هنر شریف، ضمن قدردانی از اقدامات گذشته، اولویت کاری اعضای منتخب را تئاتر اندیشی و تئاتر آفرینی دانست.

بهداروند با مصیبت دانستن بی توجهی به خرد جمعی، هنرمندان را نخستین الگوهای اجتماعی در دسترس دانست که باید با اتفاق نظر و تاکید بر ابراز زیباترین جلوه های رفتاری، اسباب تعالی جامعه و تحقق آرمان های هنری را فراهم نمایند.

وی با اشاره به انتساب برخی از چهره های برجسته تئاتر به این استان، خواستار افزایش تولیدات فاخر نمایشی و اجراهای عمومی نمایش گردید. بهداروند با اشاره به آغاز فصل تئاتر در تهران و ایران، از توجه ویژه دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به تولیدات تئاتری استان ها و ضرورت بهره مندی از بخش های مختلف این جشنواره توسط گروه های تئاتری در ماه های آتی یاد کرد. 
در پایان این مراسم که روز یکشنبه با اجرا و نظارت آقایان  ایرجی نماینده مرکز هنرهای نمایشی،جواد مستخدمی نماینده انجمن مرکز و نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل برگزار گردید.، ناصر رهنما، سیدرضی محمودی و جاوید‌ رخشانی به عنوان اعضای هیئت رییسه جدید انجمن انتخاب شدند.
 




مطالب مرتبط

در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک
در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک

دو عضو هیئت منتقدان دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان در نخستین کارگاه نقد و بررسی و تحلیل آثار با اشاره به ایده‌های خوب آثار از لزوم توجه به تکنیک در اجرای پانتومیم گفتند.

|

در نخستین کارگاه جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان مطرح شد

استفاده سلیقه‌ای از موسیقی بومی در نمایش‌ آسیب‌زننده است
در نخستین کارگاه جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان مطرح شد

استفاده سلیقه‌ای از موسیقی بومی در نمایش‌ آسیب‌زننده است

کیارش میرمحمدرضایی، مدرس موسیقی و آهنگساز فعال در حوزه هنرهای نمایشی  با بیان این‌که موسیقی می‌تواند بیان‌کننده هویت فردی و یا اجتماعی انسان‌ها باشد، گفت استفاده سلیقه‌ای و بومی از موسیقی در نمایش از آسیب‌زننده‌ترین موضوعات حوزه تئاتر است. 

|

نظرات کاربران