در حال بارگذاری ...
درمیان استقبال پرشور از نمایش امید اسدی

اجرای شب گذشته «پری باد» به ایران تئاتر تقدیم شد

امید اسدی نویسنده و کارگردان نمایش «پری باد» اجرای شب گذشته خود را که مورد استقبال علاقه‌مندان تئاتر قرارگرفته به ایران تئاتر تقدیم کرد.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای شب گذشته نمایش «پری باد» با حضور مخاطبان و جمعی از خبرنگاران رسانه ها درحالی‌که سالن کاملاً پرشده بود ، به روی صحنه رفت.

بعد از اجرای نمایش که تشویق فراوان حضار را در پی داشت امید اسدی، کارگردان نمایش پس از خیر مقدم به مخاطبان  با عذرخواهی به خاطر مکان و امکانات نامناسب، گروه از حمایت همه‌جانبه هنرمندان و هنردوستان به خاطر این استقبال خوب تشکرکردو گفت : باعث خوشحالی است که سالن 50 نفره ما با حدود 65 تماشاگر به تماشای اجرا می نشیند ولی در عین حال باعث شرمندگی است که امشب امکان پذیرش تعداد زیادی از مراجعین را نداشتیم. 

وی در ادامه در مورد نمایش «پری باد» گفت: «تلاشمان این بود که یک کار کاملاً ایرانی و بدون زوائد ارائه شود که مخاطب راضی از سالن تئاتر خارج شود. در این نمایش یکی از اصلی‌ترین اهداف، رسیدن به کلمه صلح بود.»

اسدی همچنین به ظرفیت های بالای داستان ها و شخصیت های شاهنامه برای تبدیل‌شدن به نمایش‌های مختلف و ارجحیت آن نسبت به نمایش‌های خارجی اشاره کرد، در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر اینکه آیا داستان «پری باد» واقعی است یا نه گفت: «این نمایش داستان فرود، فردی جنگجو است که در این نمایش با اضافه کردن قصه عاشقانه «پری باد»، او همانند پدرش، تبدیل به عاشقی مظلوم شد.» اسدی همچنین اضافه کرد: «این نمایش اوایل سال آینده به صورتی گسترده و با امکانات بیشتر در سالنی سه سویه اجرا خواهد رفت.»

در انتها  امید اسدی کارگردان نمایش «پری باد»با ابراز خرسندی از حضور رسانه ای تخصصی و پایدار در حوزه تئاتر و قدر دانی از حمایت های درگاه ایران تئاتر از نمایش "پری باد"  این اجرای نمایش را اختصاصا به‌تلاش همکاران رسانه ای در "ایران تئاتر" تقدیم کرد .

مسعود فروتن، فرج‌الله گل‌سفیدی، نادر مظلومی، فلور نظری، علی برجی، داریوش سلیمی و گلشید بهرامی از مهمانان شب‌های گذشته این تئاتر بودند.

نمایش پری باد امروز و فردا در سانس‌های 17 تا 18 و 20:30 تا 21:30 دو اجرایی می‌شود و تا اجرای آن روز یکشنبه در سالن منشور هنر ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران