در حال بارگذاری ...
استقبال پرشور از فراخوان انتخاب بازیگر یک نمایش

رضا ثروتی دوباره «فهرست» را به روی صحنه می‌برد

رضا ثروتی کارگردان نام‌آشنای تئاتر فراخوانی برای جذب بازیگر نمایش «فهرست» منتشر کرد که با استقبال فراوان هنردوستان و جوانان مستعد عاشق تئاتر مواجه شد.

 

به گزارش ایران تئاتر، رضا ثروتی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، در خرداد ماه سال 94 نمایش «فهرست» را در تالار حافظ به روی صحنه برد ولی به دلیل کثرت بازیگران نمایش و عدم انطباق زمان گروه برای تمرین و اجرا، امکان حضور در جشنواره تئاتر فجر را پیدا نکرد.

او این روزها تصمیم گرفته که نمایش «فهرست» را از ابتدای آذر ماه امسال به روی صحنه ببرد. در همین راستا فراخوانی برای جذب بازیگر یک روز قبل از برگزاری آزمون ورودی در فضای مجازی منتشر کرده که در همان یک روز، با استقبال چشم‌گیر مخاطبان همراه شد. این آزمون روز سه‌شنبه 25 آبان از ساعت 9 الی 13 در سالن سمندریان مجموعه ایرانشهر برگزار شد ولی به دلیل کثرت متقاضیان به طول انجامید. به همین دلیل ادامه آزمون ورودی به نمایش «فهرست» بعد از سالن سمندریان ایرانشهر به مرکز آفرینش‌های هنری پیچک منتقل شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

نمایش «فهرست» به نویسندگی و کارگردانی رضا ثروتی از اول آذر ماه در سالن ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران