در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال متقاضیان

مهلت ارسال آثار در بخش نمایشنامه خوانی جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی تمدید شد

زمان ارسال نمایشنامه و فیلم اجرای نمایشنامه خوانی و نمایشنامه‌های اقتباسی و آزاد و ارسال مقالات علمی و پژوهشی  ۱۵ آذرماه ۱۳۹۵ خواهد بود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه خوانی در نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر  بهرام بیضایی که تا 30 آبان ماه بود، به دلیل استقبال متقاضیان تا پانزدهم آذرماه تمدید شد.

بر اساس اعلام این خبر، مرکز فرهنگ و هنر علمی کاربردی واحد 46 دانشگاه جامع علمی کاربردی، نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی را با محوریت تاریخ، افسانه و اسطوره در ادبیات نمایشی بهرام بیضایی برگزار می‌کند.

این جشنواره در چهار بخش نمایشنامه خوانی، نمایشنامه‌نویسی (اقتباسی و آزاد)، مقالات علمی و پژوهشی و سمینار برگزار می‌شود و در پایان، از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و تألیفات بهرام بیضایی تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی از 5 دی‌ماه آغاز شده و اختتامیه آن نیز 30 دی‌ماه خواهد بود. همچنین مهبود مهرنوش دبیر علمی و سوسن تقی پور دبیر اجرایی این جشنواره هستند.

دبیرخانه جشنواره  در تهران، خیابان آزادی،  ابتدای خیابان جمال‌زاده شمالی، کوچه بزمه، پلاک 2- مرکز فرهنگ و هنر  دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 46 واقع‌شده است.

 تلفن: 66431713 – 66596188 – 66564456 – داخلی 112 .

 

 




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران