در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی

آیین رونمایی از پوستر بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ با حضور فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، این رونمایی که مقارن با روز چهارم آذر، سالروز حماسه مردم اندیمشک در هجوم پنجاه و چهار هواپیمای بمب افکن در سال ۱۳۶۵ برگزار شد با استقبال و حضور هنرمندان، پیشکسوتان تئاتر و اصحاب رسانه همراه بود.

در این برنامه مهدی شفیعی با ارج گزاری به روز ارجمند چهارم آذر و نکوداشت حماسه مردم مظلوم اندیمشک از پوستر جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک رونمایی کرد. شفیعی، شناسنامه اندیمشک را صادره از چهارم آذر برشمرد و با تاکید بر بی نظیر بودن مردان و زنانی که با جسم و جان خویش به رویارویی با پنجاه و چهار هواپیمای بمب افکن دشمن شتافتند اظهار امیدواری کرد این حماسه به نام روز اندیمشک در تقویم ملی ثبت شود. مدیر کل هنرهای نمایشی با اشاره به ظرفیت هنر تئاتر در الگو آفرینی و نقش تربیتی آن در تعالی جامعه گفت: «جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک، زبان رسای مردمی است که با زخم‌هایی بر جای مانده از جنگ، اندیشه صلح و آرامش را در صحنه تئاتر به نمایش می گذارند.» شفیعی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ظرفیت‌های فرهنگی و قابلیت‌های هنری استان خوزستان، خواستار توجه همه جانبه مردم و مسئولین به این رویداد تئاتری اشاره کرد.

در پایان این مراسم مدیر کل هنرهای نمایشی به اتفاق جمعی از اهالی هنر با حضور در بهشت زهرای اندیمشک به شهدای چهارم آذر و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.

گفتنی است آیین رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر لاله های سرخ با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون انرژی، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، محمد جوروند مدیر کل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مهندس جهانگیری فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ با حضور گروه‌های نمایشی 12 استان زاگرس نشین و به دبیری علی بازگیر در بهمن ماه آتی برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران