در حال بارگذاری ...
با داوری حکیم رابط ،آریان و شاهین

برگزیدگان مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر معلولین انتخاب شدند

هیئت داوران بخش مسابقه نمایش‌نامه نویسی چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین متشکل ازخسروحکیم رابط، محمدرضا آریان فر و احمدشاهین از بین آثار ارائه شده، شش نمایش‌نامه را بدون اولویت شایسته دریافت جایزه دانستند.

به گزارش ایران تئاتر، باتوجه به کارکرد اجتماعی هنرنمایش در ارتقا سطح آگاهی عمومی،انتقال مفاهیم به مخاطبین باتاکید برتغییر نگرش جامعه وپیشگیری از گسترش فرهنگ ناتوانی و دستیابی به مجموعه ای از آثار نمایشی کیفی واستاندارد بابن مایه معلولیت،مسابقه نمایشنامه نویسی درجشنواره بین المللی تئاترمعلولین طراحی شده است.

بر اساس این گزارش، ٣٢اثرنمایشی به دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین ارسال شد که پس ازداوری ٦ اثرتوسط داوران این بخش خسروحکیم رابط، محمدرضا آریان فر واحمد شاهین بدون درنظرگرفتن الویت انتخاب شدند.

 نمایشنامه های «یک ساعت وچهل دقیقه وپنجاه ثانیه» نویسنده:هادی عبدلهی، «گاهی تلخ،گاهی شیرین» نویسنده: محمدرضاعسکری، «محراب» نویسنده: بهنام میرزایی، «به دست ها تفکرمی کنم» نویسنده:سمیرا سلیمانی فارسیانی،«سکوی بغض» نویسنده: طیبه عسکری،«امواج خروشان یک رادیو» نویسنده: دانیال قاسمیان برگزیدگان این بخش هستند .

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است
گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است

محسن میرزایی هنرمندی که تجربه کار با معلولین را دارد بر این باور است که تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است و در این مسیر، هم مخاطبان در جریان زندگی این افراد قرار می‌گیرند و هم هنرمندان معلول با حضور در اجتماع، مطالبه‌گری را می‌آموزند.

|

نظرات کاربران