در حال بارگذاری ...

پرویز پرستویی، مهرانه مهین‌ترابی، مرجانه گلچین و... در اداره تئاتر تدریس می‌کنند

دکتر محمدحسین ناصربخت، مشاور هنری اداره برنامه‌های تئاتر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«در حال حاضر در مرحله نام‌نویسی این کلاس‌ها هستیم که شامل کلاس‌های مقدماتی آموزش بازیگری ویژه خانم‌ها و آقایان می‌شود. این کلاس‌ها شامل ۱۶ جلسه چهار ساعته است که طی دو ماه و نیم برگزار می‌شود.»

کلاس‌های آموزش بازیگری اداره برنامه‌های تئاتر از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود.
دکتر محمدحسین ناصربخت، مشاور هنری اداره برنامه‌های تئاتر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«در حال حاضر در مرحله نام‌نویسی این کلاس‌ها هستیم که شامل کلاس‌های مقدماتی آموزش بازیگری ویژه خانم‌ها و آقایان می‌شود. این کلاس‌ها شامل 16 جلسه چهار ساعته است که طی دو ماه و نیم برگزار می‌شود.»
وی در ادامه افزود:«کلاس‌های آموزشی با مسئولیت مریم آقایی در سه مقطع مقدماتی، متوسطه و عالی تشکیل می‌شود که فعلاً دوره مقدماتی آن را برگزار خواهیم کرد. البته با در نظر گرفتن اساتیدی که توان تدریس طراحی صحنه، نمایش عروسکی و نمایشنامه‌نویسی را دارند، احتمالاً این رشته‌ها نیز در برنامه کلاس‌های آموزش اداره برنامه‌های تئاتر تدریس خواهد شد.»
ناصربخت در پایان به حضور اساتیدی چون پرویز پرستویی، مهرانه‌ مهین‌ترابی، مرجانه گلچین، مریم معترف، داود فتحعلی‌بیگی، حمید لیقوانی، محمدرضا خزاعی و حسن دولت‌آبادی و محمدحسین ناصربخت در این کلاس‌ها اشاره کرد.