در حال بارگذاری ...

مصطفی رحماندوست، دبیر جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان:

گروه‌هایی که در مرحله‌ بازخوانی پذیرفته شده‌اند، بین ۱۰ تا ۱۵ روز آینده فرصت دارند نمایش خود را برای بازبینی آماده کنند و اعضای هیأت بازبینی که به زودی نامشان اعلام خواهد شد از دو هفته دیگر کار خود را شروع می‌کنند.

12 تا 15 نمایش از میان آثار راه یافته به مرحله، بازبینی، به جشنواره سراسری تئاتر کودک راه پیدا می‌کنند.
مصطفی رحماندوست، دبیر جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان، با اعلام این مطلب به سایت ایران تئاتر گفت:«گروه‌هایی که در مرحله‌ بازخوانی پذیرفته شده‌اند، بین 10 تا 15 روز آینده فرصت دارند نمایش خود را برای بازبینی آماده کنند و اعضای هیأت بازبینی که به زودی نامشان اعلام خواهد شد از دو هفته دیگر کار خود را شروع می‌کنند.»
وی درباره انتخاب اعضای هیأت بازبینی جشنواره گفت:«از آن جا که مرحله بازبینی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، باید گروهی برای انتخاب آثار برگزیده شوند که مسئله رفت و آمد لطمه‌ای به روزه آنان نزند. بر این اساس با افراد زیادی صحبت کرده‌ایم و همچنان نیز در حال رایزنی هستیم تا این مسئله را به ترتیب حل کنیم.»
وی تاکید کرد:«هماهنگی‌های لازم برای تمرین گروه‌ها انجام شده و به اطلاع‌شان رسیده تا آنان هم فرصت کافی برای تمرین داشته باشند.»
رحماندوست با اشاره به رقابتی بودن جشنواره درباره اجرای عمومی کارها گفت:«کارها برای جشنواره تولید شده و پیش از این اجرا نداشته‌اند. اما بعد از جشنواره قطعاً اجرای عمومی خواهند داشت. در حال حاضر نیز ما مشغول مذاکره با تعدادی از شهرستان‌ها هستیم تا کارهای اجرا شده در جشنواره، در این شهرستان‌ها اجرای عمومی داشته باشند. به عنون نمونه اکنون در حال مذاکره و بررسی امکانات اجرای نمایش در شهر مسجد سلیمان هستیم. همچنین سعی شده با برنامه‌ریزی‌هایی، گروه‌ها در تهران و چند شهر دیگر نیز اجرا داشته باشند.»