در حال بارگذاری ...

دو خبر از مجموعه تئاترشهر

به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاترشهر، این نمایش که از ۲۵ مرداد ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده است، آخرین روز اجرای خود را که روز جمعه ۲۴ شهریور ماه خواهد بود، به خبرنگاران و هنرمندان اختصاص داده است. این نمایش ساعت ۱۵/۱۹ در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد بود.

نمایش"طناب" ویژه هنرمندان و رسانه‌ها اجرا می‌شود
نمایش"طناب" به کارگردانی علی محمد رحیمی جمعه این هفته ویژه خبرنگاران و هنرمندان روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاترشهر، این نمایش که از 25 مرداد ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده است، آخرین روز اجرای خود را که روز جمعه 24 شهریور ماه خواهد بود، به خبرنگاران و هنرمندان اختصاص داده است. این نمایش ساعت 15/19 در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد بود.
لازم به یادآوری است در این نمایش که براساس نوشته پاتریک هامیلتون آماده شده است، رحیم نوروزی، فرزین صابونی، رویا میرعلمی، علیرضا محمدی، شبنم مقدمی، طوفان مهردادیان، پونه عبدالکریم‌زاده، علاء محسنی و علی محمد رحیمی به عنوان بازیگر، نقش آفرینی می‌کنند. رحمت امینی نیز به عنوان دراماتورژ، نیما عظیمی‌نژاد به عنوان آهنگساز، علیرضا اولیایی و علیرضا بیدقی نیز به عنوان طراح صحنه در این نمایش حضور دارند.

از هفته آینده، تالار کوچک میزبان نمایش"فرزند" می‌شود
"فرزند" عنوان نمایشنامه‌ای است نوشته یون فوسه که قرار است از روز یکشنبه 26 شهریور ماه به کارگردانی سیمین امیریان در تالار کوچک تئاترشهر به اجرا درآید.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاترشهر، این نمایش، از هفته آینده ساعت 15/19 در تالار کوچک تئاترشهر، روی صحنه خواهد بود.
حسین محب‌اهری، امیر دژاکام، پریسا مقتدی، علی پروشانی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی حضور دارند. ضمن این که نوراید ناظریان به عنوان طراح صحنه، محسن میرزایی به عنوان آهنگساز و ناصر نجفیان به عنوان دستیار کارگردان امیریان را در این اجرا یاری می‌دهند.
امیریان درباره این نمایشنامه می‌گوید:«یون فوسه از انسان‌های پیچیده روزگار ما سخن می‌گوید، نمایشنامه"فرزند" هم به نظر من آئینه‌ای است پیش روی ما تا سردی و تلخی یک زندگی بدون عشق و تنها را دریابیم.»