در حال بارگذاری ...
هر شب در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر

آتیلا پسیانی «دیابولیک: رومئو و ژولیت» را روی صحنه می‌برد

نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» نوشته محمد چرمشیر با طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، پیش فروش اینترنتی این نمایش از روز شنبه ١٣ آذرماه در سایت تیوال آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای پیش فروش، بلیت‌ها را با تخفیف خریداری کنند.

 بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: بهرام افشارى، ستاره پسیانى، خسرو پسیانى، اصغر پیران، نوید جهانزاده، علیرضا حبیبى کسبى، روح الله حق گوى لسان، ناز شادمان، مهدى صدر، دایانا فتحى، نوید محمد‌زاده، فاطمه نقوى

همچنین آهنگسازی و طراحى صدای نمایش«دیابولیک: رومئو و ژولیت» برعهده بامداد افشار قرار دارد که کاوه ستاری، نوازنده سازهاى الکترونیک، امید سعیدی، نوازنده نى انبان به همراه وحید خوشحال نوازنده ساز فرش او را همراهی می‌کنند.

تهیه کننده این نمایش پوپک کم گویان و مجرى طرح صمد طالقانى استامیرحسین دوانى به عنوان مدیر تولید و دستیارکارگردان، ستاره پسیانى برنامه ریز، سیما خوشنویس و امین یزدانى‌نژاد، گروه کارگردانى، علیرضا حبیبی کسبی، دستیار طراح صحنه و لباس، پدرام تنعمى، گرافیک، مهرداد متجلّى، عکاس، بابک احمدى، مشاور رسانه اى، علیرضا حسینى و فرید حسینى، روابط عمومى و تبلیغات و وحید عوض‌زاده، روابط بین الملل دیگر عواملی هستند که با آتیلا پسیانی در این تجربه همراهی می‌کنند.

«دیابولیک: رومئو و ژولیت» آذر و دی ٩۵ هر شب ساعت ٢٠ در سالنسمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان است.

 




مطالب مرتبط

نمایشگاه «شب عکس تئاتر» افتتاح شد

ثمره 40 سال دوستی حمید جبلی و آتیلا پسیانی
نمایشگاه «شب عکس تئاتر» افتتاح شد

ثمره 40 سال دوستی حمید جبلی و آتیلا پسیانی

حمید جبلی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و جشن «شب عکس تئاتر» در خانه هنرمندان، با اشاره به دوستی 40 ساله‌اش با آتیلا پسیانی، عکس‌هایش از آثار به صحنه رفته گروه تئاتری «بازی» را به نمایش گذاشت.

|

نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است
نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است

بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس» با بیان این‌که متن خوب راهنمای بازیگر است، از برتری تئاتر به نسبت سینما، به‌واسطه فرصتی که برای تمرین و کشف ریزه‌کاری‌های نقش به بازیگر می‌دهد، گفتند.

|

نظرات کاربران