در حال بارگذاری ...
از امشب در خانه نمایش

«پنجره‌ای بر بادها» به روی صحنه می‌رود

خانه نمایش میزبان نمایش «پنجره‌ای بر بادها» نوشته دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی می‌شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، سیروس کهوری نژاد بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون متنی به نویسندگی دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی را برای اجرا در خانه نمایش آماده می‌کند.

کهوری نژاد که بیشتر به جهت حضور در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «اخراجی‌ها»، «یوسف پیامبر»، «ولایت عشق» همچنین نمایش‌های «تاجر ونیزی»، «رویای خلیج فارس»، «دزداب» به عنوان بازیگر در بین دوستداران هنر مطرح بوده، سعی دارد پس از مدت‌ها بار دیگر هنر خود را در عرصه کارگردانی تئاتر به نمایش بگذارد.

«پنجره‌ای بر بادها» داستان مردی به نام مظفر را روایت می‌کند که پس از هشت ماه به خانه بازگشته و می‌بیند همسرش باردار است. اطرافیان، همسر او را خیانت‌کار می‌دانند. مظفر با وجود اینکه عاشق زنش است اما تحت تاثیرحرف و حدیث‌ها تصمیم می‌گیرد او را به بیابان ببرد و مجازات کند.

سروش بشارتی، آرین رضایی، نائله زینل نیا طوسی، احمد مطوری، هدی نوری زاده و سیروس کهوری نژاد بازیگران این نمایش هستند. روزبه کهوری نژاد دستیار کارگردان و طراح پوستر – بروشور، علی سینا رضا نیا آهنگساز، سهیلا جوادی طراح گریم و سبا سلیمانی اجرای گریم این نمایش را به عهده دارند.

«پنجره‌ای بر بادها» به نویسندگی دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی و کارگردانی سیروس کهوری نژاد از امروز 14 آذرماه، هر شب ساعت 30/19 به مدت 50 دقیقه به روی صحنه خواهد بود.

 

 




نظرات کاربران