در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز دانشجو اتفاق می افتد

پخش دو اثر نمایشی از رادیو نمایش

نمایش های رادیویی تی لم و روزهای تنهایی به روی آنتن رادیو نمایش می‌روند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، دو نمایش «تی لم» و «روزهای تنهایی» با همراهی هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

«تی لم» نوشته میثم امیری، زندگی یک دانشجوی سخت‌کوش و مبارز را روایت می‌کند که در جریان شلوغی‌های 16 آذر قرار می‌گیرد.این نمایش به کارگردانی جواد پیشگر و با هنرمندی کرامت رودساز، عرفان ابراهیمی، علی اصغر دریایی، عباس شادروان، اکبر ملایی، عباس توفیقی، میرطاهر مظلومی و تعداد زیادی از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.

«تی لم» به تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر، 16 آذر ساعت 10:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین نمایش رادیویی «روزهای  تنهایی» نوشته محمدرضا زندی که درباره روز دانشجو است در همین روز ساعت 9:45 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. علی زرینی، محمدرضا علی، مهرداد مهماندوست از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند و رضا عمرانی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است «روزهای تنهایی» به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت  نرگس موسی پور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران