در حال بارگذاری ...
بعد از قطعی شدن حضور سیما تیرانداز و سام قریبیان

مارال فرجاد و شبنم قلی خانی به «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» پیوستند 

نمایش «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» اثر اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه‌کنندگی مهدی پور حیدری به زودی در تماشاخانه پالیز اجرا می شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، این نمایش که به‌زودی در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌رود، قرار است با حضور بازیگران سینما و تلویزیون به روی صحنه برود. پیش‌ازاین نیز حضور سیما تیرانداز و سام قریبیان در این اثر تایید شده بود.

نمایش «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» برداشتی از نمایش «مهمان‌سرای دو دنیا» اثر اریک امانوئل اشمیت است که پیش‌تر به کارگردانی خود سپهری و با بازیگرانی همچون سارا خوئینی‌ها، شهره سلطانی، کامران تفتی، رامین سیار دشتی و ... با عنوان نمایشنامه اثر به روی صحنه رفته بود.  

این کارگردان جوان تصمیم بر آن دارد تا با بازتولید متفاوت‌تر و فانتزی تری از این اثر، ایده‌های خود را در خصوص این نمایش بر صحنه نمایش به تصویر بکشد.

از دیگر بازیگران این نمایش می‌توان به ناصر عاشوری، قیس سپهری، امیر فتوره چی، حامد تهرانی، عرفان اسلامیه، سیدشهاب الدین خاضع حق، هادی جمالو، علی سعیدیان، شایا زندی، هدیه وکیلی نیا، ترانه یوسفی و ملیکا سعید پور اشاره کرد.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: علی شیرانی (مدیر تولید)، سروش حسین جانی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، احمد رجبی و امید رضا سپهری (طراحان صحنه)، سید مهدی فاطمی نسب (مشاور طراح صحنه)، احمد رجبی (طراح فنی و مدیر اجرایی دکور و آکساسوار)، ماهرخ سلیمانی پور (طراح لباس)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، کامیار صالحپور (طراح حرکت)، علی کوزه گر (طراح نور)، رضا قانعی (مجری موسیقی و طراح صدا)، میلاد مهدوی (آهنگساز)، فرناز خرمی (منشی صحنه)، علیرضا مظفری و فریبرز باقری (گروه کارگردانی)، امیر خزایی (مدیر صحنه)، فرناز توللی و شاهین میربخش (مدیر اجرایی)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی)، ندا عقیقی (مدیر تبلیغات)، پیام ایرایی (عکاس)

 




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست
نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست

رضا آشفته: نمایش «فردریک» نوشته امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی که آذر و دی در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است، درباره تئاتر و به شیوه پسامدرن است که در آن زندگی یک بازیگر قرن نوزدهم فرانسه ...

|

یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان
یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان

عباس شاه‌محمدزاده: اریک امانوئل اشمیت جایی می‌گوید: «فلسفه مدعی توضیح جهان است، تئاتر برای بازنمایی آن. با آمیختن این دو، سعی می‌کنم به طرز چشمگیری در مورد وضعیت انسان تأمل کنم، با صمیمیت ...

|

گفت‌وگو با کارگردان «مهمانسرای دو دنیا»

صابر کریمی: وظیفه کارگردان خلق فضا و اتمسفر نمایش است
گفت‌وگو با کارگردان «مهمانسرای دو دنیا»

صابر کریمی: وظیفه کارگردان خلق فضا و اتمسفر نمایش است

صابر کریمی، کارگردان نمایش «مهمانسرای دو دنیا» با بیان این‌که سینما و تئاتر یعنی ساخت فضا و اتمسفر و کارگردان باید به‌منظور خلق این فضا تلاش کند، گفت سعی کردم تا عناصر صحنه همگی به‌صورت تمام و کمال در خدمت فضای نمایش باشند.

|

نظرات کاربران