در حال بارگذاری ...
در گذر تاتر همایش آثار برگزیده‌ تئاتر استان‌ها اتفاق افتاد

رونمایی از 13 عنوان کتب نمایشی توسط حوزه هنری قم

۱۳ عنوان از کتب نمایشی شامل «آموزش از طریق تئاتر»، «صحنه در دست بچه‌ها»، «مسافران کوفه»، «ماه معصوم» و... توسط حوزه هنری استان قم در همایش آثار برگزیده‌ تئاتر استان‌ها عرضه شد.

به گزارش ایران تئاتر، 13 عنوان از کتب نمایشی منتشر شده توسط حوزه هنری استان قم در گذر تئاتر همایش آثار برگزیده‌ تئاتر استان‌ها که از تاریخ 13 تا 26 آذر ماه 1395 در تهران برگزار می‌شود، عرضه شده ‌است.

این 13 عنوان شامل نمایشنامه‌، نسخ اصلاح شده‌ تعزیه و کتب آموزشی در حوزه تئاتر تعلیمی هستند. «آموزش از طریق تئاتر»، «صحنه در دست بچه‌ها»، «مسافران کوفه»، «ماه معصوم»، «وداع با خورشید»، «روزی برای آرزو»، «شبه نبی»، «وعده موعود»، «سوسوی فانوس آویخته» و... از جمله عناوین کتب حوزه هنری قم هستند که در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

درگذر تئاترکه همه روزه در خانه هنرمندان برپا می شودتاکنون استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، اصفهان، قم و زنجان به معرفی تئاتر استان خود پرداخته‌اند.

همچنین معرفی غعالیت ها و توانمندی تئاتر استان ها و معرفی کتاب‌های منتشر شده توسط نویسندگان استان‌ها در مورد تئاتر و... از جمله برنامه های گذر تئاتر همایش تئاتر استان هاست.

همایش آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان‌ها از ۱۳ الی ۲۴ آذر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.




مطالب مرتبط

تشکیل سازمان هنرهای نمایشی؛ راهی کارآمد برای جلوگیری از زوال هنر مردمی تعزیه

تشکیل سازمان هنرهای نمایشی؛ راهی کارآمد برای جلوگیری از زوال هنر مردمی تعزیه

اسماعیل مجللی پژوهشگر تعزیه، شبیه‌خوان و پژوهشگر استان مرکزی می‌گوید تشکیلات فعلی هنرهای نمایشی در قالب اداره کل فقط می‌تواند مجموعه‌ای در حد یک استان را مدیریت کند و امکانات لازم را برای مدیریت کلان کشور ندارد درحالی‌که تعزیه در تمام استان‌ها ساری و جاری است و بیشتر از ...

|

نظرات کاربران