در حال بارگذاری ...
لوریس چکناواریان پس از تماشای یک نمایش مطرح کرد:

 برای «آخر بازی» موسیقی خوبی انتخاب شده است

لوریس چکناواریان پس از تماشای نمایش «آخر بازی» به کارگردانی محمدمهدی شاهی اعلام کرد که موسیقی، بازی‌ها، طراحی و کارگردانی نمایش «آخر بازی» بسیار خوب بود و به گروه اجرایی این اثر تبریک می‌گویم.

به گزارش ایران تئاتر، لوریس چکناواریان که روز دو‌شنبه، 15 آذرماه به تماشای نمایش «آخر بازی» نشسته بود، درباره این اثر گفت: «نمایش «آخر بازی» واقعا فوق‌العاده بود. بازی‌ها در این نمایش بسیار عالی بود. از بازی هر چهار بازیگر نمایش راضی بودم. گروه جوان این نمایش، هم بازیگران و هم کارگردان بسیار خوب کار کرده بود و نمایش بسیار خوبی را روی صحنه برده‌اند. طراحی نمایش نیز بسیار خوب بود.»

این آهنگ‌ساز و رهبر ارکستر درباره موسیقی نمایش «آخر بازی» گفت: «در این اثر از موسیقی جان کیج استفاده شده بود که بسیار با فضای اثر تناسب داشت و خوب انتخاب شده بود. این موسیقی در کنار سکوت‌هایی که در جریان نمایش وجود داشت، فضایی بسیار مناسب را پدید آورده بود.»

چکناواریان در پایان گفت: «در هر اثر هنری در دنیا می‌توان نکته‌ای پیدا کرد و نسبت به آن انتقاد داشت اما این کار درست نیست چون تنها خداوند کامل است و باید همواره این را در نظر داشت. تنها نکته‌ای که کمی مرا ناراحت کرد، پودری بود که در جریان نمایش در فضا پخش شد و من نگران بازیگری شدم که این پودر را پخش می‌کرد چون ممکن است به ریه او آسیب برساند و مخاطبان را اذیت کند. اگر برای این بخش فکری شود، بسیار خوب است. من با نمایش و موسیقی آن ارتباط برقرار کردم و به گروه اجرایی نمایش تبریک می‌گویم.»

نمایش«آخر بازی» نوشته ساموئل بکت است که با ترجمه بهروزحاجی‌محمدی و با طراحی و کارگردانی محمدمهدی شاهی از روز یک‌شنبه 14 آذرماه ساعت 19:30 در سالن کوچک تالار مولوی اجراهای خود را آغاز کرده است و تا سوم دی‌ماه در این سالن به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

مجید اصغری، راحیل روحانی‌زاده، مصطفی مقیمی و حمیدرضا نقره‌دوست در «آخر بازی» به ایفای نقش می‌پردازند. «آخر بازی» پس از 30 سال با شعار «باهم کنار می‌آییم»، اجراهای خود را آغاز کرده است و تنها 14 اجرای دیگر را پیش رو دارد

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: محمود هدایتی و محمد روحانی‌زاده، طراح گریم: آرزو سلطانی، منشی صحنه: ملیکا خزاعی، مشاور رسانه‌ای: مینا صفار، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن، طراح پوستر و بروشور: سعید رضوانی (استودیو وهمن) و عکاس: هیلار حسینی

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران