در حال بارگذاری ...
 20 آذر در تماشاخانه همای سعادت

فاطمه گودرزی زنگ افتتاح نمایش «زیرزمین» را به صدا در می‌آورد

فاطمه گودرزی به همراه رضا رویگری از بازیگران سینما و تلویزیون ، ۲۰ آذر در تماشاخانه همای سعادت زنگ افتتاح نمایش «زیرزمین» را به صدا در می‌آورند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ، زنگ آیین افتتاح نمایش «زیرزمین» به کارگردانی حسن اسدی و نویسندگی آرش عباسی، شنبه ساعت 20 با همراهی هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر به صدا در می‌آید.

«زیرزمین» با هنرنمایی علی خونساری و لیلی صبری تا 15 دی روی صحنه می‌رود. داستان این نمایش درباره خواهر و برادری است که خانه‌زاد یک خانواده اشرافی بوده‌اند، آن‌ها پس از خروج سرهنگ از ایران و فوت پدر و مادرشان تنها می‌شوند و خواهر به‌عنوان سرپرست برادر کندذهنش با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

«زیرزمین» که به قلم آرش عباسی نوشته‌شده، واکاوی رفتارهای به‌ظاهر ناخودآگاه فردی درشرایط خاص اجتماعی است. نوید فرح مرزی طراحی صحنه ولباس این نمایش را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می‌توان به طراح گریم سمیرا مهدوی شکیبا، آهنگساز صابر جعفری، سمیرا عباسی دستیار کارگردان، فهیمه گردان مدیر صحنه، پروانه بهرامی دستیار صحنه و لباس، حسین واد‌ی‌زاده ساخت تیزر و آنونس، رامین ملا محمدی طراح پوستر، بروشور و عکاس، دستیار گریم بهادر نان‌گیر و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

این نمایش هرشب ساعت 20 در تماشاخانه همای سعادت به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک 261 اجرامی‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا ازطریق سایت تیوال بلیت تهیه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران