در حال بارگذاری ...
همزمان با استقبال مخاطبان از پیش فروش بلیت یک نمایش اتفاق افتاد

رونمایی از پوستر نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه»

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی و با بازی هانیه توسلی، طناز طباطبایی و پانته‌آ پناهی‌ها از ۲۶ آذرماه در تماشاخانه پالیز به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، از پوستر نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی رونمایی شد. این پوستر با تکنیک نقاشی دیجیتال توسط سینا افشار طراحی شده است.

پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش از روز شنبه 20 آذر در سایت تیوال آغاز شد که در همان ساعات نخست تمامی بلیت‌های پایان یافت، به همین دلیل پیش‌فروش روزهای بعدی نمایش از امروز یکشنبه 21 آذر ساعت 12 در همین سایت آغاز خواهد شد.

طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و هانیه توسلی (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش نوشته مشترک کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی است که 3 سال پیش در کشور آمریکا به زبان انگلیسی و بازیگران غیر ایرانی به کارگردانی کیومرث مرادی روی صحنه رفت. «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» داستان سه زن در جستجوی صلح و بازمانده از خاکسترهای جنگ‌های تراژیک معاصر است.

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» تولید جدید کمپانی تئاتر امید ایران است و نرمین نظمی (طراح صحنه)، هانا کامکار (طراح موسیقی)،ندا نصر (طراح لباس) و آیدین الفت (طراح صدا)، معین شافعی (طراح ویدئو گرافیک)، لعیا خرامان (طراح گریم)، سینا افشار (طراح پوستر و بروشور) مرادی را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

این نمایش از روز جمعه 26 آذرماه ساعت 19:30 در تماشاخانه پالیز آغاز به روی صحنه خواهد رفت.

کیومرث مرادی مهر و آبان سال جاری نمایش «افسون معبد سوخته» را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برد که با استقبال زیاد تماشاگران همراه بود.

 




مطالب مرتبط

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

«کی با من پیتزا می‌پزه؟!» در راه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

دومین نمایش با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان با عنوان «کی با من پیتزا می‌پزه؟!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد زحمتکش از 22 آذر تا 30 دی روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

|

در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است
در آیین رونمایی از پوستر «جامپ کات» مطرح شد

پانتومیم شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است

در آیین رونمایی از پوستر پانتومیم «جامپ کات» که با حضور ناصر آقایی، منوچهر اکبرلو و مسعود آب‌پرور برگزار شد، با مطرح شدن این‌که تنها ابزار پانتومیم، بدن و ریتم است و این شاعرانه‌ترین نوع بازیگری است، بر لزوم توجه به آموزش درست و اصولی میم به علاقه‌مندان این هنر تاکید شد.

|

نظرات کاربران