در حال بارگذاری ...
تازه ترین اثر از گروه تئاتر بخوان

نمایش «ل تِه» در تالار سایه روی صحنه می‌رود

«ل تِه» عنوان نمایش تازه ای به کارگردانی عاطفه تهرانی است که از ۲۵ آذرماه سال جاری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، عاطفه تهرانی کارگردان شناخته شده در عرصه تئاتر به تازگی قرار است که نمایش تازه اش را با عنوان «ل تِه»  در تالار سایه روی صحنه ببرد.

تمرینات این گروه نمایشی از مدت ها قبل آغاز شده است و بازیگرانی که در این اثر به ایفای نقش می پردازند، بعد از تمرین های مداوم و مستمر قرار است که به زودی روی صحنه بروند. طبق روال مرسوم کارهای دیگر این کارگردان، طراحی حرکت و فُرم بر عهده عاطفه تهرانی بوده است.

این نمایش تازه ترین اثر گروه تئاتر بخوان محسوب می‌شود و تهیه کنندگی آن بر عهده نورالدین حیدری ماهر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «ل تِه» نام رودخانه ای در اساطیر یونان و دنیای زیر زمین است که مردگان در گذر از آن آب می نوشند تا گذشته خود را فراموش کنند.

نوید هدایت پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد حسنی، سینا صابری، ئه ستیره مرتضایی، سپهر غازی، پدرام مهری و نازنین میهن، بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند.

لیست عوامل اصلی نمایش «ل تِه» عبارت است از: طراح حرکت و کارگردان: عاطفه تهرانی، تهیه کننده: نور الدین حیدری ماهر، موسیقی: علی کیانیان، طراح چهره پردازی: ماریا حاجیها، طراح نور: علی کوزه گر، طراح لباس، نسرین خرمی، گرافیک: محمد صادق زرجویان، عکس: البرز تیمور زاده، مشاور رسانه ای سام بهشتی، تبلیغات مجازی: مرتضی کازرانی(تهران تئاتر)، دستیار کارگردان: اشکان نظام آبادی، دستیار نور: رضا رضایی، دستیار لباس: شیما مصحفی شبستری، اجرای چهره پردازی: علی گودینی، فرناز مرتضوی، سعید سیادت، نور پرداز: مصطفی جلمبادانی، صدابردار: فرشاد محمدی.  

لازم به ذکر است پیش‌فروش بلیت‌های این اثر نمایشی برای هفته نخست در سایت‌های اینترنتی آغاز شده و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مذکور و گیشه تئاتر شهر بلیت‌های این اثر نمایشی را خریداری کنند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران