در حال بارگذاری ...
به کارگردانی ایوب آقاخانی، هنرمند مطرح عرصه تئاتر

سریال «بی‌بی جان انار دارد» از رادیو نمایش پخش می‌شود

سریال رادیویی «بی‌بی جان انار دارد» نوشته مجید نظری از فردا در رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، از 23 آذرماه سریال رادیویی «بی‌بی جان انار دارد» به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این سریال رادیویی نوشته مجید نظری داستان دو همسایه است که در دو باغ نزدیک به هم زندگی می‌کنند. روزی بی‌بی خانم برای چیدن انار باغشان از درخت بالا می‌رود ولی موقع پایین آمدن دچار مشکل می‌شود...

این سریال با هنرمندی شیوا رفیعیان، امیر منوچهری، ناهید مسلمی، سیما خوش چشم، شیرین سپه راد، محمدرضا قلمبر، محسن بهرامی، محمد شریفی مقدم، عبدالعلی کمالی و اکبر ملایی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

«بی‌بی جان انار دارد» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذر نیا، صدابرداری حیدر صفدری و افکت نازنین حسن‌پور از فردا ساعت 20:00 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

ایوب آقاخانی یکی از هنرمندان مطرح عرصه تئاتر است. نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش «علّت»،  بازی در نمایش «مرغابی وحشی» به کارگردانی نادر برهانی مرند، مسئول تئاتر حرفه‌ای شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی و...(از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶) ازجمله فعالیت‌های مهم او در زمینه تئاتر است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است
نشستی با کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»

واکنش به رویدادهای جامعه، مهم‌ترین وظیفه هنرمند است

کارگردان و بازیگران نمایش «نوزده نودونه»، با حضور در «ایران تئاتر»، از موضوع، شیوه اجرایی، فرم و ریخت این اثر اجرایی گفتند که این روزها در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه است.

|

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران