در حال بارگذاری ...
با ارائه 30 درصد تخفیف برای علاقه‌مندان به تئاتر

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های «باغبان مرگ»

اجرای مجدد نمایش «باغبان مرگ» با بازی آتیلا پسیانی و مارین ون هولک از ۳۰ آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانى آروند دشت آراى، از تولیدات پیشین کمپانى هنرهاى اجرایى ویرگول، پس از سه سال مجددا روى صحنه می‌رود. این نمایش از ٣٠ آذر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر مجددا روى صحنه خواهد رفت.

در دوره جدید اجراى «باغبان مرگ» آتیلا پسیانى و مارین ون هولک در آن به ایفاى نقش می‌پردازند، آتوسا قلمفرسایى طراح لباس، آروند دشت آراى طراح صحنه و فرهاد فزونى طراح گرافیک هستند.

آروند دشت آراى اخیرا پروژه بینا-فرهنگى «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» را با بازیگران غیر ایرانی در تئاتر شهر روى صحنه برده بود. همچنین «کمی بالاتر»، «سگ سکوت»، «تن تن و راز قصر موندانس» و... از نمایش‌های دیگر آروند دشت آرای هستند که هریک را در سبک متفاوتی به روی صحنه برده است.

اولین اجرای نمایش «باغبان مرگ» به نویسندگی محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای سال 92 در تالار شمس موسسه فرهنگی اکو به روی صحنه رفت، که آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی بازیگران اصلی این نمایش بودند.

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانى آروند دشت آراى، با تخفیف 30 درصد در سایت تیوال آغاز شده است.  بلیت‌های نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانى آروند دشت آراى، با تخفیف 30 درصد در سایت تیوال آغاز شده است. 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند
گفت‌وگو با کارگردان «قلاده‌ای برای یک سگ مرده»

حامد هادوی: کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند

حامد هادوی، کارگردان نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» با بیان اینکه کارهای سرگرم‌کننده با اندیشه مخاطب کاری ندارند، گفت ما مخاطب را درگیر حقایق می‌کنیم.

|

نظرات کاربران