در حال بارگذاری ...
با توجه به استقبال مخاطبان

نمایش «سه خواهر» به مدت سه شب تمدید شد

نمایش «سه خواهر» که قرار بود امروز به اجراهای خود پایان دهد، تا شامگاه ۲۶ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش که از 25 آبان ماه اجراهای خود را آغاز کرده، بر اساس نمایشنامه ای به همین عنوان نوشته آنتوان چخوف و پروژه ای آموزشی و اجرایی در مدرسه تئاتر سه نقطه است. «سه خواهر» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی،  تا جمعه 26 آذر ماه تمدید و ساعت 20:30 دقیقه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

همچنین تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده نورالدین حیدری ماهر و مهرداد بهاءالدینی است و فاطمه احمدی، سعید اویسی، سیما تاجیک، سمیرا خلیلی، افسون دلخواه، آرن زرکریان، الناز سلیمانی، مونا شریفی، سامیا صفائی، سمیرا طلوعی و ساناز طاری بازیگران جوانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل «سه خواهر» عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمدرضا آل طاها، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، طراح صدا: کاوه ستاری، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح پوستر و بروشور و عکاس: محمدصادق زرجویان، منشی صحنه: سارا خانکی، رؤیا افضلی، مجریان گریم: سارا اسکندری، فائزه سلطانی، پریا الهی، آیدا آسترکی، مدیر صحنه: یاسمن عدل، ساخت دکور: محمد پناهی، دستیار لباس: سمیرا احمدی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی و تبلیغات مجازی: امیر قالیچی.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

«شاعر شهر» در تالار حافظ به نیمه راه رسید

«شاعر شهر» در تالار حافظ به نیمه راه رسید

نمایش «شاعر شهر» به نویسندگی و کارگردانی نشاط میرمهدی و تهیه‌کنندگی نورالدین ‌حیدری‌ماهر، تا ۲۵ اسفند 1402، به اجرای خود در تالار حافظ ادامه خواهد داد.

|

نظرات کاربران