در حال بارگذاری ...
نمایشی با الهام از شعر خاطره انگیز ایرج میرزا

پسر بی هنر عباس قلی خان روی صحنه تئاتر

داستان خاطره‌انگیز «علیمردان خان» در سالن ارغنون و به کارگردانی سینا نورائی اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش شاد و موزیکال «علیمردان خان»، از 19  آذر  تا ۶ دى ساعت 16:3با بازی آنا نمکچیان، سعید عظیمی، فربد نوزاد صدیق، محمدرضا عباسی، سینا نورائی و... به روی صحنه می‌رود.

این نمایش برگرفته از قصه‌ خاطره‌انگیز علیمردان خان و بر گرفته از شعری از ایرج میرزا  است که تقریبا همه با آن آشنا هستند.

اجرای نمایش «علیمردان خان»با تلفیق موسیقی زنده و با تم‌های اصیل، شاد و نوستالوژی و به همراه اتفاق‌های متفاوت به نسبت سایر نمایش‌های هم گروه خود (همه گروه‌های سنی می‌توانند با این اثر نمایشی شاد و موزیکال، ارتباط خوب و خاطره سازی برقرار کنند) به روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح و کارگردان: سینا نورائی، موسیقی: گروه موسیقی نورا، دستیار کارگردان: فربد نوزاد صدیق، مدیر صحنه: مهربد نوزاد صدیق، روابط عمومی و تبلیغات: دپارتمان تئاتر نورا

 نمایش «علیمردان خان»به مدت 50 دقیقه، با قیمت بلیت ۱۵۰۰۰ تومان در سالن ارغنون به روی صحنه خواهد رفت. همچنین علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند  به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

 

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان راه‌یافته به بخش رادیوتئاتر جشنواره فجر

شیرین سپه‌راد: با «علیمردان‌خان»، تلنگری به تعلیم و تربیت در جامعه می‌زنیم
گفت‌وگو با کارگردان راه‌یافته به بخش رادیوتئاتر جشنواره فجر

شیرین سپه‌راد: با «علیمردان‌خان»، تلنگری به تعلیم و تربیت در جامعه می‌زنیم

شیرین سپه‌راد، کارگردان نمایش رادیویی «علیمردان‌خان»، می‌گوید موضوع اصلی این اثر، فراموش شدن تعلیم و تربیت درست در جامعه است.

|

نظرات کاربران (1)