در حال بارگذاری ...
مهم‌ترین سریال‌های نمایشی رادیوهای فرهنگ ، تهران و ورزش

نمایش‌های شنیدنی این هفته رادیو

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته‌ی پیش رو به روی آنتن شبکه‌های رادیویی خواهد رفت .

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، شبکه‌ی رادیویی  فرهنگ  با پخش نمایش«درخت زندگی » به استقبال هفته‌ی جدید خواهد رفت .
این نمایش رادیویی را نعیما کرمی نوشته که ماجرای کیوان دانشجوی تهرانی است که در شهرستان بم در رشته معماری تحصیل می‌کند. او به دختری بمی به نام یگانه علاقه‌مند می‌شود و درصدد آن است که با او ازدواج کند. در این آشنایی پس از ماجرای زلزله دردناک بم اتفاقاتی برای این دو می‌افتد که شنیدنی است.
این نمایش به تهیه‌کنندگی: شهریار کرمی و کارگردانی مجید حمزه و با هنرمندی بازیگرانی چون جواد پیشگر، مهدی نمینی مقدم، سعیده فرضی، مینو جبارزاده، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، شهین علیزاده، محمدرضا علی، محمدحسین مجدزاده، صفا آقاجانی، احمد گنجی، افسانه محمدی، احمد ایرانی خواه، فریبا طاهری، امیر فرحان نیا، ماندانا اصلانی، سهیلا تیلاوی، هنگامه محمودی، عبدالعلی کمالی، مونا صفی، سینا نیکوکار، علی زرینی، نگین خواجه نصیر،مهرخ افضلی، رامین پورایمان، مهدی طهماسبی  در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولیدشده است.
این سریال به  صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت : نرگس موسی پور هرروز ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
در رادیو تهران  نیز نمایش رادیویی « آخرین سفر  » به روی آنتن خواهد رفت .
این نمایش رادیویی به نویسندگی : مریم امینی ، ماجرای یک زوج جوان ایرانی را روایت می‌کند که هنرمندانی چون مهرخ افضلی ، فریدون محرابی، امیر منوچهری، پری امیر حمزه و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن  به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش به تهیه‌کنندگی : مهتاب امینی ، صدابرداری : رضا طاهری و افکت : نرگس موسی پور ساعت 1:30 بامداد از رادیو تهران پخش می‌شود.
نمایش «امتیاز نهایی » به کارگردانی اکبر زنجانپور سریال دیگری است که این هفته از رادیو ورزش پخش خواهد شد.
امتیاز نهایی نوشته حسین یعقوبی درباره یک تنیسور ۳۲ ساله ایرلندی است که قصد دارد برای آخرین بار در مسابقه تنیس شرکت کند، اما به دلیل مصدومیت‌های پی‌درپی شانسی  برای پیروزی ندارد. دوست او سعی دارد از این تصمیم منصرفش کند اما…..
این نمایش رادیویی به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی  و با هنرمندی مینو جبارزاده، باقر کریمپور، بیوک میرزایی ، مسعود زنوزی راد، اکبر ملایی، نورالدین جوادیان، امیر عباس توفیقی، محمد آقامحمدی، نگین خواجه نصیر، شهریار حمزیان و به صدابرداری :پیروز صدرایی، افکتور : نرگس موسی پور،هرروز ساعت 13:00 از رادیو ورزش پخش می‌شود.
رادیو ایران هم نمایش «دست‌های مهربان دریا »را  به کارگردانی مجید حمزه  به روی آنتن می‌برد که داستانی اجتماعی دارد .
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون امیر فرحان نیا، مینا شجاع، مجید سهرابی، مهدی نمینی مقدم، مهدی طهماسبی، نازنین مهیمنی، و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش می‌پردازند.این نمایش به تهیه‌کنندگی : ژاله محمدعلی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت : محمدرضا قبادی فر ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.
سریال رادیویی «شمشیر» به کارگردانی حمید منوچهری و نوشته سعید پورشعبانی، داستان ابن حمیم شمشیرساز معروف و یار و یاور حضرت علی (ع) است که در مورد حکمیت در مسجد مکه سخنی به میان نمی آورد. ابراهیم تنها پسر او هم نمی‌تواند او را به این کار وادارد و...«شمشیر» با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، رحمان باقریان، صفا آقاجانی، رامین پورایمان، سعیده فرضی، عبدالعلی کمالی، مهرداد عشقیان، سلمان خطی، علی اصغر دریایی، عباس توفیقی، مجید سهرابی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.این نمایش به گویندگی امیر منوچهری و صدابرداری پیروز صدرایی، هر روز، ساعت 30:10 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران